AWO Forum
Usprawnienia Porady => AWO na stole operacyjnym => Wątek zaczęty przez: glowaq1 w Sierpnia 30, 2012, 07:52:57 pm
-
Cześć
W tym roku składanie mojego sporta nabrało tępa, pierwsze elementy przyjechały od lakiernika ? czekam na resztę
(http://img138.imageshack.us/img138/9223/sam0074ka.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/138/sam0074ka.jpg/)
(http://img829.imageshack.us/img829/7641/sam0068e.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/829/sam0068e.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
(http://img821.imageshack.us/img821/2965/sam0069vq.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/821/sam0069vq.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
-
No nareszcie następny się składa. Taka cisza była w temacie . Powodzenia, dobra robota.
-
I kolejny bordowy, coś za dużo tych czarnych weteranów stąd też pewnie chęć zmian.
Opisuj opisuj, chętnie poczytamy o postępach
-
Mam problem bo składam tylnie amortyzatory i chcę wymienić elementy gumowe 1. tulejki gumowe, którymi sie mocuje amortyzator, 2. pierscien gumowy który jest za tłoczkiem (2 od lewej) i pierscień uszczelniający pod nakrętką (5 od lewej) a resztę mam , gdzie moge to dostać bo nigdzie nie mogę nic znaleść
(http://img26.imageshack.us/img26/8600/sam0158o.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/26/sam0158o.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
a tu gażnik z płaską przepustnicą kupiony ostatnio na bajzlu i juz po regeneracji
(http://img717.imageshack.us/img717/4571/sam0159gv.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/717/sam0159gv.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
(http://img42.imageshack.us/img42/7444/sam0160zl.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/42/sam0160zl.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
-
amortyzatory tylnie narazie sobie odpusciłem i wziołem sie za silniczek, który od dawna czeka wyremontowany
(http://imageshack.us/a/img411/2779/sam0169cw.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/411/sam0169cw.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
a tu juz w ramie
(http://imageshack.us/a/img440/3664/sam0232f.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/440/sam0232f.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
koła zostały zaplecione tylko większy problem będzie z centrowanie bo nigdy tego nie robiłem
-
Ładna robota!
-
Idziesz na Bogato. Przyrząd do centrowania masz więc poradzisz sobie. Opisuj opisuj.
-
zima i zimno więc prace idą bardzo powoli, reszta elementów doszła od lakiernika..
(http://img221.imageshack.us/img221/3469/sam1126d.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/221/sam1126d.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
(http://img16.imageshack.us/img16/1674/sam1127.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/16/sam1127.jpg/)
(http://img189.imageshack.us/img189/9606/sam1128t.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/189/sam1128t.jpg/)
-
Wreszcie jakieś ożywienie(NIE CZARNY)-jestem na podobnym etapie ze swoim,puszki i przednie koło mam już założone,ale mój czarny.Śruby od silnika jeśli masz oryginalne to nakrętki odwrotnie z drugiej strony bo pewnie jeszcze wspornik kolanka trza będzie złapać
-
jeszcze układu wydechowego nie zakładałem ale jak się ociepli sprawdzę to dokładnie, moto miało byc na wakacje ale nie wim czy się wyrobię zobaczymy :-\
-
Prace są już na ukończeniu do pierwszych śniegów na pewno wyjadę
(http://imageshack.us/a/img196/6331/zda4.jpg)
(http://imageshack.us/a/img153/663/6wwy.jpg)
dopracować muszę jeszcze elektrykę i przednią lampę :)
-
(http://imageshack.us/a/img20/6646/h5yu.jpg)
motocykl jest już na ukończeniu, ale brakuje mi ładowania. Alternator niby jest dobry, czy możecie mi doradzić jak go najlepiej sprawdzić, czy biały kabel jest dobrze podłączony bo oryginalnego mocowania nie ma. Jaka powinna być przerwa na przerywaczy bo już nie pamiętam :-\
-
mała poprawka chodzi oczywiście o prądnicę
-
Szczotka, do której podłączony jest biały kabel ma być podłączona do masy. Biały kabel do drugiej . Powinno tam być oznaczenie D+ lub 61. Przerwa to 0,4 mm.
-
Przesyłam 2 dokładną fote tam są oznaczenia 61, B+
(http://imageshack.us/a/img10/5057/5f19.jpg)
-
Czyli według schematu było dobrze (moja wina zasugerowałem się prądnicą MZ) sprawdź połączenia. Może nie ma magnetyzmu szczątkowego- było o tym w dziale prądów jak namagnesować prądnicę.
-
jeszcze mam jeden problem z oryginalnym gaźnikiem z płaską przepustnicą, płaska przepustnica w dolnej części ma języczek ten języczek po jakiej stronie powinien być głowicy czy filtra powietrza ?????????? ::)
-
Do filtra
-
Dzięki za pomoc, ostatnio mam problemy z odpaleniem paliwo dochodzi niby iskra jest ale nie pali, muszę sprawdzić ustawienie regulatora napięcia i iskrownika a z prądnicą niby wszystko jest ok
:D :D :D :D :D :D
-
Z zdjęć nie wynika że masz bateryjny zapłon, więc szykanie przyczyny w regulatorze czy prądnicy nie ma sensu. Awo powinien zapalić bez tych podzespołów ( iskownik ma własne uzwojenie i sam wytwarza prąd na iskrę )
Poszukaj przyczyny gdzieś indziej:
1. Ustawienie iskrownika ( wyreguluj go na lampkę lub multimetr - jak ci wygodniej )
2. Regulacja gaźnika ( jak piszesz że masz płaską przepustnicę to masz oryginał więc odchodzi ci problem z synchronizacją )
Jak to mawia Cykor ,, metodą sukcesywnych posunięć (..)" Chociaż rozumiem cię bo łatwo się pisze a co innego dojść co to za chochlik się schował
-
No i przy prądnicy masz ciut za długie szczotki bo sprężynki są ściśnięte na maxa a zapinki i tak nie siedzą w swoich miejscach,doszlifuj trochę szczotki bo przy pierwszym odpaleniu wybije ci zapinki i szczotki wyskoczą.
-
będę musiał to poprawić, motocykl odpala tylko kopci na czarno czyli za bogata mieszanka . Iglicę od pływaka mam ustawiona na ostatnim wcięciu i po napełnieniu komory pływakowej pojawia sie paliwo w otworze gardzieli - czy tak jest dobrze czy to samo jest u was?
(http://imageshack.us/a/img547/2118/fhaj.jpg)
poziom paliwa w komorze pływakowej według instrukcji jest- 36+1 mm od górnej krawędzi do paliwa ( dobrze myślę) bo nie jestem pewien
pozdrawiam i dzięki za odpowiedzi
-
Poziom paliwa jest taki jak podajesz,musisz uwzględnić jeszcze grubość uszczelki od dekla komory,jeśli masz nacięcia na iglicy pływaka to możesz o jedn rowek obniżyć pływak bo w sporcie pochyłe ustawienie gaznika ma tendencję przy za wysokim poziomie do przelewania w zakresie niskich i średnich obrotów,ale na początek nie masz co za dużo ustawiać,dopóki nie przepalisz moto z 15km do wszelkie regulacje na wiele się nie zdadzą,oczywiście przy prawidłowo ustawionych luzach zaworów,zapłonie i sprawnym iskrowniku.