AWO Forum

Usprawnienia Porady => AWO na stole operacyjnym => Wątek zaczęty przez: fino w Listopada 14, 2015, 09:56:23 pm

Tytuł: Pompa oleju
Wiadomość wysłana przez: fino w Listopada 14, 2015, 09:56:23 pm
W książce na temat AWO i jego pompy oleju piszą; "luz wałka napędowego w tulei przekracza 0,2mm. luz między kołami zębatymi o korpusem pompy jest większy niż 0,3mm. luz między zębny przekracza 0,3mm. luz osiowy kół zębatych jest większy niż 0,2mm.
W czasie montażu pompy należy zwrócić szczególną uwagę na ustawienie śruby regulującej napięcie sprężyny zaworu."

Zatem gdzie jest ten zawór? Jak wygląda? Czy to jest kulka ze sprężyną i śrubą? Zakładam, że jest to zawór zwrotny. Nie mogłem tego u siebie znaleźć a już na pewno nie ma kulki i sprężynki.
Jeśli ktoś ma zdjęcia i wymiary, to bardzo proszę
Tytuł: Odp: Pompa oleju
Wiadomość wysłana przez: Cykor w Listopada 14, 2015, 10:11:07 pm
Nowsze pompy nie miały już zaworu przelewowego.
Tytuł: Odp: Pompa oleju
Wiadomość wysłana przez: fino w Listopada 15, 2015, 10:09:27 am
Jeśli nie ma zaworu czyli procedura ustawiania nie obowiązuje
Tytuł: Odp: Pompa oleju
Wiadomość wysłana przez: fino w Listopada 15, 2015, 05:32:46 pm
Do czego służy śruba w korpusie silnika między szklankami  popychaczy na wysokości spływu oleju z głowicy ?
Tytuł: Odp: Pompa oleju
Wiadomość wysłana przez: Michał w Listopada 15, 2015, 05:58:26 pm
Blokuje blaszkę blokującą szklanki popychaczy w bloku.
Tytuł: Odp: Pompa oleju
Wiadomość wysłana przez: Wojtek1 w Lutego 20, 2022, 09:09:26 pm
Cześć.
Macie namiar na kogoś kto zajmuje się renowacją pomp oleju do AWO ?