AWO Forum
Usprawnienia Porady => AWO na stole operacyjnym => Wątek zaczęty przez: fino w Listopada 14, 2015, 09:56:23 pm
-
W książce na temat AWO i jego pompy oleju piszą; "luz wałka napędowego w tulei przekracza 0,2mm. luz między kołami zębatymi o korpusem pompy jest większy niż 0,3mm. luz między zębny przekracza 0,3mm. luz osiowy kół zębatych jest większy niż 0,2mm.
W czasie montażu pompy należy zwrócić szczególną uwagę na ustawienie śruby regulującej napięcie sprężyny zaworu."
Zatem gdzie jest ten zawór? Jak wygląda? Czy to jest kulka ze sprężyną i śrubą? Zakładam, że jest to zawór zwrotny. Nie mogłem tego u siebie znaleźć a już na pewno nie ma kulki i sprężynki.
Jeśli ktoś ma zdjęcia i wymiary, to bardzo proszę
-
Nowsze pompy nie miały już zaworu przelewowego.
-
Jeśli nie ma zaworu czyli procedura ustawiania nie obowiązuje
-
Do czego służy śruba w korpusie silnika między szklankami popychaczy na wysokości spływu oleju z głowicy ?
-
Blokuje blaszkę blokującą szklanki popychaczy w bloku.
-
Cześć.
Macie namiar na kogoś kto zajmuje się renowacją pomp oleju do AWO ?