Grudzień 10, 2018, 04:10:10 pm

Ostatnie wiadomości

Strony: [1] 2 3 ... 10
1
Powitać, pozdrowić / Odp: Hi Everybody !
« Ostatnia wiadomość wysłana przez bosss dnia Grudzień 10, 2018, 02:57:59 pm »
witam
2
Garaż 11 - AWO - TUNING / Odp: AWO SIMSON - lepsze i skuteczniejsze chłodzenie
« Ostatnia wiadomość wysłana przez tlukas dnia Grudzień 08, 2018, 11:29:32 pm »
rozumiem, jednak jak wspomniałem wcześniej nie pasuje mi rozwiązanie zewnętrzne... myślę jak by tu wewnątrz głowicy... dało by sie przewiercić z komory do komory i tam jakoś, może przewodami...
3
Garaż 11 - AWO - TUNING / Odp: AWO SIMSON - lepsze i skuteczniejsze chłodzenie
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Michał dnia Grudzień 08, 2018, 10:13:34 am »
W głowicy nie wiercisz, tylko olej wprowadzasz przez korki.
4
Garaż 11 - AWO - TUNING / Odp: AWO SIMSON - lepsze i skuteczniejsze chłodzenie
« Ostatnia wiadomość wysłana przez tlukas dnia Grudzień 07, 2018, 11:54:52 pm »
chłodnica oleju.... może jaki custom to jeszcze by obleciał... te przewody olejowe wychodzące z bloku to zupełnie nie mój styl... ale to jedynie moje indywidualne, osobiste spostrzeżenie.... pewnie dało by sie to zrobić wykonując otwór w cylindrze i prowadząc nim rurkę od bloku do głowicy.. (mam taki żeliwny w turiście) to jeszcze pozostaje kwestia powiercenia kanałów w głowicy.... 
5
Garaż 11 - AWO - TUNING / Odp: AWO SIMSON - lepsze i skuteczniejsze chłodzenie
« Ostatnia wiadomość wysłana przez LukS dnia Grudzień 06, 2018, 08:39:13 pm »
spotkałem się z tymi żebrowanymi deklami głowicy z tym, że one raczej nie zmieszczą się pod zbiornikiem paliwa w ramie turystycznej, trzeba by było podnosić wyżej zbiornik

Pokrywki głowicy to jedno ale to z przodu ramy też j interesujące.
6
Garaż 11 - AWO - TUNING / Odp: AWO SIMSON - lepsze i skuteczniejsze chłodzenie
« Ostatnia wiadomość wysłana przez tlukas dnia Grudzień 06, 2018, 03:27:48 pm »
spotkałem się z tymi żebrowanymi deklami głowicy z tym, że one raczej nie zmieszczą się pod zbiornikiem paliwa w ramie turystycznej, trzeba by było podnosić wyżej zbiornik
7
Aktualności / Odp: Koszulki - nowy typ
« Ostatnia wiadomość wysłana przez hckosmo dnia Grudzień 06, 2018, 01:35:44 pm »
ok mam koszulki

jutro wychodzą kurierzy
8
Garaż 11 - AWO - TUNING / Odp: AWO SIMSON - lepsze i skuteczniejsze chłodzenie
« Ostatnia wiadomość wysłana przez LukS dnia Grudzień 03, 2018, 07:09:45 pm »
dziwię się Panu Markowi czemu tak negatywnie podchodzi do smarowania "poza ustrojowego" - przecież zmyślne poprowadzenie rurek z olejem wręcz postarza motocykl i byłoby moim zdaniem mniej rażące jak jakieś otwory i klapki .
[...]w turyście narzędziówka była by dobrym miejscem na zbiornik /chłodnice ale wtedy raczej układ z suchą miską i druga sekcja pompy lub druga pompa potrzebna,chyba że zrobić tam samą chłodnice.

https://m.fotosik.pl/zdjecie/ee5bf8af098db8b4
https://m.fotosik.pl/zdjecie/dd94b95a2d33b226
9
Garaż 11 - AWO - TUNING / Odp: AWO SIMSON - lepsze i skuteczniejsze chłodzenie
« Ostatnia wiadomość wysłana przez makowiec dnia Listopad 30, 2018, 05:39:37 pm »
Dodam tylko jeszcze że w owych olejakach GSX-R był też stosowany natrysk schłodzonego oleju na denko tłoka -co niedawno było opisywane w wątku "dziwne rozwiązania-patenty" chyba za wschodniej granicy.
Natomiast zgadzam się z LukSem i dziwię się Panu Markowi czemu tak negatywnie podchodzi do smarowania "poza ustrojowego" - przecież zmyślne poprowadzenie rurek z olejem wręcz postarza motocykl i byłoby moim zdaniem mniej rażące jak jakieś otwory i klapki .
Moda jest też na umieszczanie zbiornika na olej w ramie a nawet w wahaczu motocykla , w turyście narzędziówka była by dobrym miejscem na zbiornik /chłodnice ale wtedy raczej układ z suchą miską i druga sekcja pompy lub druga pompa potrzebna,chyba że zrobić tam samą chłodnice.
Natomiast gdybyśmy mieli trochę więcej miejsca od spodu (prześwit z 5 cm większy) to można by blok zaślepić płaską blachą a pod tym dokręcić na podkładkach termicznych nawet z mała szczeliną powietrzną odrębny płaski zbiornik/chłodnicę kształtem przypominający miskę sporta i odpowiednie przeloty dla oleju też izolowane termicznie od bloku, tylko niestety przy dobiciu spodem do gruntu o co w Awo nie trudno  łatwo by to ulegało uszkodzeniu - chyba że ktoś robi sprzęta tylko na tor  ;)
10
Historia Motocykla Simson AWO / Odp: Film o AWO :)
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Michał dnia Listopad 30, 2018, 05:38:58 pm »
Strony: [1] 2 3 ... 10