Styczeń 28, 2022, 12:21:33 pm

Ostatnie wiadomości

Strony: [1] 2 3 ... 10
1
Inne motocykle / Odp: Układ zapłonowy KTM 610.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Marek Krupa dnia Styczeń 27, 2022, 12:34:28 pm »
Jaki piękny tłok i się nie zatrze na płaszczu jak nasze oryginały, przed szlifem w ramach oszczędności nie poddane procesowi owalizacji.


2
AWO na stole operacyjnym / Odp: Awo 1951 / Frankenstein :)
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Kicior dnia Styczeń 26, 2022, 05:50:22 pm »
Dziś dotarły do mnie uchwyty kierownicy oraz osłona krzyżaka.
Używki, pochromowane

Nie ma jakiegoś szału (na osłonie jest kilka drobnych wżerek), ale jak na moje oczekiwania są OK.
Wyszło ok 46% ceny nowych.

Suwak się oswaja z naftą, czeka na weekend...
3
AWO na stole operacyjnym / Odp: Awo 1951 / Frankenstein :)
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Kicior dnia Styczeń 25, 2022, 10:21:48 pm »
Wygląda na to, jakby 20 lat temu ktoś już miał ten problem z lewym suwakiem i sue zdenerwował...młotkiem id góry.
Przed główną imprezą z młotkiem będę co dzień nasączał w ropie.
Dam znać jak pójdzie.

W międzyczasie powoli rozkręcam przód od ramy.  Wszystko dla mnie jest nowe,  więc idzie powoli
4
AWO na stole operacyjnym / Odp: Awo 1951 / Frankenstein :)
« Ostatnia wiadomość wysłana przez rafciojawa dnia Styczeń 25, 2022, 07:57:31 pm »
Dół powinien odpuścić bez problemu, ale co z górą, patyk pewnie też wrośniety, ząb czasu zrobił swoje.
Jak masz zdemontowaną ramę, to zamocz to wszystko w ropie na tydzień, jest szansa że odpuści,jak nie to tylko ratowanie ramy!!
5
AWO na stole operacyjnym / Odp: Awo 1951 / Frankenstein :)
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Kicior dnia Styczeń 25, 2022, 02:47:09 pm »
Zalewałem tylko tym czym miałem: WD40, więc rdzy nie usunęło...
Na weekend zorganizuję większy młot.... to znaczy standardowy klucz radziecki :)

Poza tym dzięki za wszelkie podpowiedzi, bo już czarne myśli mi się wczoraj kłębiły we łbie !
6
AWO na stole operacyjnym / Odp: Awo 1951 / Frankenstein :)
« Ostatnia wiadomość wysłana przez rafciojawa dnia Styczeń 25, 2022, 02:27:46 pm »
Nie ty jeden ;) trzeba do tego podejść na spokojnie,a młotek gumowy zostawić na koty.
To musi być porządne pier.........cie w odpowiedni punkt. Czy zalewałeś jakimś odrdzewiaczem?

7
AWO na stole operacyjnym / Odp: Awo 1951 / Frankenstein :)
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Kicior dnia Styczeń 24, 2022, 10:22:38 pm »
Dziś poniosłem porażkę:  dociąłem kawałek podpórki drewnianej i próbowałem wg instrukcji wybić sztycę suwaka.
Najpierw opukiwałem, nic.
Potem przypieprzałem. Nic.
Na koniec stwierdziłem, że jestem skłonny nawet zniszczyć gwint sztycy i młotkiem gumowym waliłem w nakrętkę od spodu.
Nic nawet nie drgnęło.

Co prawda mój gumowy młotek, to raczej młoteczek, ale trochę siły używałem....

Widać, że od góry suwak był kiedyś traktowany po macoszemu.
I brzegi są nieco powywijane, więc nie wiem co z gwintem będzie.
 
Czy rozgrzanie jakimś palnikiem od góry i potraktowanie znów młotkiem gumowym ma sens?
8
Inne motocykle / Odp: Układ zapłonowy KTM 610.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez justom71 dnia Styczeń 23, 2022, 09:10:52 pm »
9
Inne motocykle / Odp: Układ zapłonowy KTM 610.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez justom71 dnia Styczeń 23, 2022, 07:58:06 pm »
Wbrew pozorom, takie uzwojenia potrafią się nieźle nagrzać. Druty nawojowe wytrzymują nawet 200 *C. A skoro olej jest chłodniejszy, to warto je schłodzić i utrzymywać jednolitą temperaturę. Minus taki, że opiłki z oleju mogą uszkodzić izolację uzwojeń zanim zostaną wyłapane przez koło magnesowe. Samo zamocowanie magneto na pewno zmniejszy bicie, tylko możliwości regulacyjnych "online" nie ma takich jak w klasycznym układzie.

Tomku, a wiesz może na jakich maksymalnych obrotach ten silnik pracował?

Dane techniczne ktm 640 nie jak w tytule 610.
https://www.scigacz.pl/KTM,LC4,640,Enduro,model,1999,dane,techniczne,7893,im.html
10
Inne motocykle / Odp: Układ zapłonowy KTM 610.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez justom71 dnia Styczeń 23, 2022, 07:48:58 pm »
Tłok okrojony z masy. Sworzeń z otworem stożkowym.
Strony: [1] 2 3 ... 10