powiem ci tak: regenerowałem głowicę ponad rok temu, od tego czasu awo był w ciągłym użytku, praktycznie jeździłem nim w każdy dzień ( czasem tylko 5 km a czasem 200 )
Teraz podczas zimowej konserwacji sprawdziłem szczelność zaworów i ssący po 10 minutach jest zwilżony na 1/3 obwodu, wydechowy lekko się zwilżył na około 1/4 obwodu. Być może jest to powodem nagaru który dostał się między gniazdo a zawór i wystarczy go usunąć. Narazie tak zostawię i zaplanuje sobie docieranie zaworów na najbliższą okazję remontu.
powiem ci co miałem robione i ile zapłaciłem:
- nowe gniazda zaworowe
- nowe zawory ( odchudzone grzybki i hartowane indukcyjnie końcówki - praktycznie po roku nie widać wyrobień )
- nowe prowadzenia z brązu
- regeneracja powierzchni stykowej głowicy z cylindrem
- regeneracja śrub ustalających luz zaworowy
całość mnie wyszła 300
jeśli jesteś zainteresowany to pisz. Acha oto fotka głowicy po regeneracji
jak widzisz powierzchnie stykową miałem troszkę zgwałcona przez nieumiejętne zdejmowanie przez poprzedniego właściciela lecz dzięki regeneracji i zastosowaniu dobrej jakościowo uszczelki nie było kłopotu z utratą ciśnienia
zapoznaj się jeszcze z tym linkiem
http://simson_awo.postuj.pl/uszczelka-gowicy-forum353.html