Marzec 29, 2024, 06:08:31 am

Autor Wątek: Wyścigowy AWO  (Przeczytany 121698 razy)

habayusa

  • Gość
Odp: Wyścigowy AWO
« Odpowiedź #90 dnia: Sierpień 15, 2016, 05:49:01 pm »
Stopki kierowcy mocowane będą na miejscu uchwytów pasażera zabezpieczone nakętkami koronowymi z zawleczkami

habayusa

  • Gość
Odp: Wyścigowy AWO
« Odpowiedź #91 dnia: Sierpień 15, 2016, 05:51:16 pm »
Opaski mocowania przedniego szczękotrzymacza , od wewnętrznej strony na pierwszym zdjęciu wspawana blaszka w kształcie litery C aby można zaadoptować szczękotrzymacz ze sporta
« Ostatnia zmiana: Sierpień 15, 2016, 08:15:02 pm wysłana przez habayusa »

habayusa

  • Gość
Odp: Wyścigowy AWO
« Odpowiedź #92 dnia: Sierpień 15, 2016, 05:53:19 pm »
Zabezpieczenie dyfra poprzez dospawanie blaszki na około głównej śruby przy suwaku

habayusa

  • Gość
Odp: Wyścigowy AWO
« Odpowiedź #93 dnia: Sierpień 15, 2016, 05:56:25 pm »
Podtoczona przednia ośka ze względu na zatosowanie trzeciego łożyska wzmacniającego i zwęzony dekielek

habayusa

  • Gość
Odp: Wyścigowy AWO
« Odpowiedź #94 dnia: Sierpień 15, 2016, 05:58:57 pm »
Wytoczyłem pierścienie zabezpieczające dolne szklanki  i przerobiłem gumy mocujące a dokładnie obciąłem część gumy która wchodziła we flagę od dołu
« Ostatnia zmiana: Sierpień 15, 2016, 06:08:27 pm wysłana przez habayusa »

habayusa

  • Gość
Odp: Wyścigowy AWO
« Odpowiedź #95 dnia: Sierpień 15, 2016, 08:20:39 pm »
Dałem do dorobienia zbiornik paliwa [model z pianki montażowej]

habayusa

  • Gość
Odp: Wyścigowy AWO
« Odpowiedź #96 dnia: Sierpień 15, 2016, 08:27:10 pm »
Z ramy obciąłem  wszystkie zbędne uchwyty , zostały mocowania stopek pasażera . Dospawałem nowe mocowania na zbiornik , siedzenie i linkę hamulca tylnego, komorę pływakową i tylny błotnik.

habayusa

  • Gość
Odp: Wyścigowy AWO
« Odpowiedź #97 dnia: Sierpień 15, 2016, 08:28:31 pm »
Błotnik [przód i tył] zastosuję z motocykla WFM

habayusa

  • Gość
Odp: Wyścigowy AWO
« Odpowiedź #98 dnia: Sierpień 17, 2016, 11:15:58 pm »
lagi bez przednich uchwytów błotnika  wizualnie

habayusa

  • Gość
Odp: Wyścigowy AWO
« Odpowiedź #99 dnia: Sierpień 17, 2016, 11:18:14 pm »
zakupiłem na ebayu ksero tuningu rs
« Ostatnia zmiana: Sierpień 19, 2016, 05:09:07 pm wysłana przez habayusa »

habayusa

  • Gość
Odp: Wyścigowy AWO
« Odpowiedź #100 dnia: Sierpień 17, 2016, 11:20:15 pm »
widać , że mocno tuningowali zaczęli od 250 poprzez 280 aż do 300 doszli w tamtych czasach to dobry eksperyment

Offline tlukas

  • Administrator
  • Mistrz
  • *****
  • Wiadomości: 1133
  • Karma: +5/-1
  • Teraz prędko, zanim dotrze do nas, że to bez sensu
Odp: Wyścigowy AWO
« Odpowiedź #101 dnia: Sierpień 18, 2016, 07:33:14 am »
Widzę, że prace nabrały tempa w ostatnim czasie..  :D czyli niebawem składanie i ... brum brum

habayusa

  • Gość
Odp: Wyścigowy AWO
« Odpowiedź #102 dnia: Sierpień 18, 2016, 11:21:52 am »
 Chciałbym żeby tak było jak piszesz ale to wciąż jeszcze po górkę

habayusa

  • Gość
Odp: Wyścigowy AWO
« Odpowiedź #103 dnia: Sierpień 19, 2016, 05:59:32 pm »
Rozebrałem iskrownik AUTOUNION

habayusa

  • Gość
Odp: Wyścigowy AWO
« Odpowiedź #104 dnia: Sierpień 19, 2016, 06:01:15 pm »
cewka troszkę mniejsza niż w awo z wystającym sztywnym drutem  który wchodzi w gniazdo wysokiego napięcia
« Ostatnia zmiana: Sierpień 22, 2016, 07:39:28 am wysłana przez przemo_16 »

habayusa

  • Gość
Odp: Wyścigowy AWO
« Odpowiedź #105 dnia: Sierpień 19, 2016, 06:03:44 pm »
kopułka w której znajduje się gniazdo WN jest uszczelniana za pomocą miedzianej uszczelki z cieniutkich drucików

habayusa

  • Gość
Odp: Wyścigowy AWO
« Odpowiedź #106 dnia: Sierpień 19, 2016, 06:04:57 pm »
gaszk wkręcany z boku

habayusa

  • Gość
Odp: Wyścigowy AWO
« Odpowiedź #107 dnia: Sierpień 19, 2016, 06:06:37 pm »
malutka krzywka brak przyśpieszacza zapłonu

habayusa

  • Gość
Odp: Wyścigowy AWO
« Odpowiedź #108 dnia: Sierpień 19, 2016, 06:07:44 pm »
wirnik mały za to z bardzo silnym magnesem

habayusa

  • Gość
Odp: Wyścigowy AWO
« Odpowiedź #109 dnia: Sierpień 19, 2016, 06:12:19 pm »
wirnik osadzony na małych łożyskach a nie jak w awo na wiankach

habayusa

  • Gość
Odp: Wyścigowy AWO
« Odpowiedź #110 dnia: Sierpień 19, 2016, 06:13:35 pm »
regulacja przerwy na przerywaczu za pomocą śrubki

habayusa

  • Gość
Odp: Wyścigowy AWO
« Odpowiedź #111 dnia: Sierpień 19, 2016, 06:16:39 pm »
dwa otwory gwintowane z widokiem na wirnik prwdopodobnie do ustawienia najmocniejszej iskry

habayusa

  • Gość
Odp: Wyścigowy AWO
« Odpowiedź #112 dnia: Sierpień 19, 2016, 06:22:52 pm »
jak wiadomo rs jest palony na popych więc muszę dorobić sobie motorradstarter w tm celu zakupiłem rolki

habayusa

  • Gość
Odp: Wyścigowy AWO
« Odpowiedź #113 dnia: Sierpień 19, 2016, 06:24:31 pm »
do napędu zastosuję rozrusznik samochodowy

habayusa

  • Gość
Odp: Wyścigowy AWO
« Odpowiedź #114 dnia: Sierpień 19, 2016, 06:26:32 pm »
połączę dwie rolki łańcuchem i w ten sposób będą razem sprzężone w celu lepszej skuteczności

habayusa

  • Gość
Odp: Wyścigowy AWO
« Odpowiedź #115 dnia: Sierpień 20, 2016, 09:49:43 pm »
Dyfer wąski S 2,5 z 1952 roku po szkiełkowaniu i kapitalce u fachowca . Dzięki CYKOR

habayusa

  • Gość
Odp: Wyścigowy AWO
« Odpowiedź #116 dnia: Sierpień 20, 2016, 09:51:24 pm »
Odchudzone koło rozrządu  . Dzięki HCKOSMO.

habayusa

  • Gość
Odp: Wyścigowy AWO
« Odpowiedź #117 dnia: Sierpień 20, 2016, 09:52:55 pm »
Napęd obrotomierza

habayusa

  • Gość
Odp: Wyścigowy AWO
« Odpowiedź #118 dnia: Sierpień 20, 2016, 09:54:27 pm »
Skrzynia DRWALA z 1952 roku do szkiełkowania

habayusa

  • Gość
Odp: Wyścigowy AWO
« Odpowiedź #119 dnia: Sierpień 20, 2016, 09:55:45 pm »
Choinki na nowych łżyskach