Dzięki za wskazówkę ale wydawało mi się że rowek ma prowadzić olej na igiełki łożyska wałka głównego. Ale skoro tak ma być to tak zrobię.
Swoja droga dobrze że skrzynia jeszcze nie posklejana:)
Dałem do szlifu cylinder do znajomego który po przetoczeniu dał mi znać że wyszło mu 70.00. Chciałbym kupić tłok Gorzycki ze sklepu S ale najbliższy wymiar pod honowanie to 70.95 który mają w swojej ofercie.
Szkoda może marnować alu oryginalnego cylindra niszcząc go bez potrzeby honując aż na tak duży nadwymiar. Skoro do kupienia jest tłok z Almotu na 70.45 i później ew. można jeszcze jeden szlif zrobić do tych 70.95.
Kiedyś kupiłem u nich niby oryginalny tłok do SHL M17 Gazela (silnik W-2A jak w WSK 175) i przyszedł mi tłok o 3 mm wyższy nad sworzniem i do tego przesunięte okna płuczące dlatego wole zapytać.
Wole Gorzyce tylko szkoda cylindra. Co proponujecie??
Almot tez ponoć nie jest najgorszy. A co z pierścionkami z ww. sklepu i sforzniem co są w komplecie??
Przeczytałem forum wzdłuż i wszerz czytając różne opinie i zbaraniałem:/
Jak rozpoznać oryginalny tłok z Gorzyc bo ten z Almotu jest chyba napisem wew sygnowany?
Sorki za te pytanka ale dopiero zaczynam z 4 suw-owym silnikiem zabawę a chce mieć solidnie moto odrestaurowane.
Oraz ostatnie pytanko.
Zamierzam kupić sporo brakujących części nowych ze sklepu S i prosił bym o rade czego lepiej nie brać bo albo kiepskiej jakości albo niedokładnie zrobione. Nie winie bron boże sklepu bo przecież oni tego nie robią tylko tym handlują.Albo może gdzie indziej taniej znajdę lub nie ma potrzeby kupować skoro mam oryginał ale używany:)
Dętki2x 3.25x18 polska- 42/china 30
Fartuch obręczy koła 2x-18
Guma zasuwki stacyjki-9
Gumowa podstawka lampy tył-9 (mam stara oryginał ponad 50 letni stan db-)
Gumowa uszczelka wyjścia dyfra ze skrzyni biegów 8
Gumowe złącze filtra 9,00 zł
Gumy amortyzujące drgania baku (kpl 12 elementów) (awo sport) 43,00 zł (można by się pokusić użyć zderzaków amortyzatorów tylnych np. z WSK mam tego troszkę)
Instalacja Sport 96,00 zł (mam oryginalna z opaskami z numerkami w możliwym stanie)
Kondensator niemiecki 9,00 zł
Laski popychaczy Sport (kpl.) 30,00 zł (mam swoje oryginał tylko nie wiem na ile są wyeksploatowane)
Naklejka błotnika tył (zameczek) wodna 16,00 zł
Nakrętka kolanka Sport31,00 zł
Obejma kolanka 30, 35, 40 mm (chrom)25,00 zł (kawałek wygiętej blaszki można by z kwasówki dorobić i 25 zł w kieszeni)
Obejma tłumika (łączenie z kolankiem 30, 35 mm (chrom)35,00 zł (mam oryginał jeszcze nie ostatni stan)
Odblask reflektora 59,00 zł
Odma 46,00 zł (niestety ale moje obie są ukruszone i wyeksploatowane, mam tokarkę może pokusić się o własnoręczne dorobienie np z teflonu o ile temperaturowo podoła)
Pierścienie na tłok org. szer.2,5 mm18,00 zł (szukac może z czegos innego pod kupionego tłoka??)
Pierścienie na tłok szer.2 mm (na tłoki z AL-MOTU,GORZYC)18,00 zł
Podkładka gumowa pod półkę dolną6,00 zł
Podkładki gumowe uchwytu reflektora sport (2szt)9,00 zł
Pokrowiec siedzenia (Kanapa dzielona) Kpl.46,00 zł
Sprężyna dźwigni hamulca9,00 zł
Sprężyna podnóżki centralnej13,00 zł
Sprężyna siedzenia 8,00 zł (podejdą z kanapy 2 osobowej na długość do pojedynczych siedzeń bo z połowę mi brakuje)
Sworzeń tłokowy11,00 zł
Śruba klawiatury (z nakrętkami) Sport kpl(długie).20,00 zł
Tłok sport GORZYCE kpl(pierścienie ,sworzeń,zabezpieczenia)70,95 152,00 zł
Tłumik Sport 30 , 35 mm (chrom)310,00 zł
Tuleja ślizgowa zawieszenia przód sport (tarnamid)22,00 zł
Uszczelka iskrownika7,00 zł
Uszczelka szkła reflektora6,00 zł
Uszczelka teleskopów przód (duża Sport)6,00 zł
Uszczelka teleskopów przód (mała Sport)6,00 zł
Uszczelniacz tulejki osi kopnika4,00 zł
Zasuwka stacyjki (wzór oryginał) 36,00 zł (mam oryginalna ale do chromu trzeba by dać)
Kurcze nazbierało się ponad 1000zł dlatego mam wątpliwości a wolałbym uniknąć późniejszego dokupywania i płaceni frycowego za przesyłki.
Dodam że wolałbym w jak największym stopniu mieć oryginał bo tylko taki pojazd ma dla mnie większa wartość. Dlatego dosłownie nawet śrubek sygnowanych będę szukał w miarę możliwości.
Pozdrawiam
_________________
JAZDA ZABYTKOWYM MOTOCYKLEM TO NAJPRZYJEMNIEJSZA RZECZ KTÓRĄ ROBI SIĘ W UBRANIU