troszkę dziś posiedziałem nad gaźnikiem wykonałem delikatne korekty w składzie mieszanki i o dziwo strzelanie w gaźnik ustało.
Ogólne wrażenia bardzo pozytywne odejście RAKIETA w porównaniu do oryginału ciekawe jak wypadnie poziom spalania benzyny. Z racji zimy nie mogę przeciągnąć awoka w dłuższą trasę i sprawdzić czy czasem nie pojawia się nalot na świecy oraz jaki jest kolor elektrod - takie rzeczy zaplanowałem sobie na wiosnę.
Tak jak pisałem awo na IKOV-ie pracuje na szybszych obrotach niz w przypadku oryginału zastanawia mnie kwestia grzania się silnika lecz to wyjdzie z czasem a nawiasem mówiąc wyższe obroty sprzyjają faktowi że chce zamontować filtr oleju ( większe ciśnienie )
cały czas próbuje w wymyślić sposób montażu filtra powietrza chce uzyskać jak najbardziej estetyczny sposób taki aby nie gryzł się za bardzo z ogólnym wyglądem motoru, wspomniany filtr od żuka jest dość spory ostatecznie się nada lecz jeśli wymyśle coś lepszego... i tu wpadłem na pewien pomysł:
dysponuje filtrem siatkowym od WSK tradycyjnym bardzo podobnym do oryginału Turista myślę nad zamianą drucików na materiał który jest wykorzystywany w filtrach powietrza dzięki takiemu rozwiązaniu będe miał w miarę estetyczny wygląd oraz skuteczny filtr - co z tego wyjdzie czas pokaże