Tak jak pisał Michał, w Twojej przygodzie niezbędny będzie DOBRY katalog cześci.
polecam tę pozycję, jest dostępna na polskim rynku ( nawet na alledrogo ) :
http://www.amazon.de/Ostdeutsche-Motorradklassiker-Reparaturhandbuch-Ersatzteilkatalog-AWO-Modelle/dp/3980948145Trochę kosztuje ale wiesz mi warto, nawet nie znająć niemickiego z katalogu jesteś w stanie uzyskać masę informacji. ( o czym zresztą przekonali się uczestnicy tegorocznego konkursu )
Ja na twoim miejscu na początku posegregowałbym cześci. Każdy podzespół do osobnej skrzyni
Remont rozpoczołbym od ramy i przedniego zawieszenia + suwaki.
Następnie przyszedłby czas na koła
Na końcu silnik i cała reszta mechaniki
Dlaczego tak? jak będziesz miał braki w blachuwie ( cześci zawieszenia itp ) to najdłużej ci zejdzie czasu na poszukiwania a później na renowację
Ogólnie z cześciami jest krucho ale silnikowe i tak wyrwiesz szybciej niż blachówę.
Porób fotki abyśmy mogli ocenić i zacząć dawać rady co i jak.
No i powodzenia z remontem
p.s. siedzenie to poszukaj replikę. Orginał trudno dostać - jest zapewne styrany - i kosztuje podobnie w Ch. jak replika.