Nikel... a od kiedy w silniku AWO są panewki. No chyba , że u Ciebie . Jeżeli tak to prześlij opis i foty Jeżeli chodzi o zmianę systemu smarowania kół rozrządu to chodziło o podniesienie ciśnienia w układzie smarowania poprzez podniesienie punktu wypływu.Wskazane byłoby wykonanie jeszcze dyszy kierunkowej i to miękkiej, plastikowej , Jednak ścianka kanału jest bardzo cienka i wcześniej należałoby wykonać spaw nadlewający. Podanie oleju bezpośrednio między koła skutecznie wycisza pracę przekładni. Co jest ważne w obliczu niemożliwości zakup nowych kół i niedokładności wykonania bloku. No chyba, że ktoś wymyślił inną kasację luzu międzyzębnego tych kół. A problem jest bardzo poważny, bo ja wyjący silnik powszechnie szanowanego kolegi rozpoznaję z odległości min 0,5 km. Dla sprawiedliwości muszę przyznać, że On słyszy mój wolny wydech co najmniej z kilometra. Ale wolny, angielski wydech to tylko fantazja dziadka Marka. Odnośnie odelżonego koła zamachowego, to materiał był zdejmowany tylko z części gdzie są sprężyny do grubości 15 mm. Masa z tulejkami to 2420 g. Sprężyny z drutu fi 2,5 mm. Dynamiczne wyważanie Otoczak -Radomsko.