Lipiec 16, 2018, 06:41:28 pm

Autor Wątek: AWO 1954 rok  (Przeczytany 549 razy)

Offline habayusa

  • Starszy Mechanik
  • ***
  • Wiadomości: 874
  • Karma: +1/-3
AWO 1954 rok
« dnia: Październik 20, 2016, 09:49:13 pm »
Jak w temacie info mile widziane
Lubię zapierdalać

Offline habayusa

  • Starszy Mechanik
  • ***
  • Wiadomości: 874
  • Karma: +1/-3
Odp: AWO 1954 rok
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 20, 2016, 10:11:11 pm »
Od 40001-59000 ma się mieścić
Lubię zapierdalać

Offline habayusa

  • Starszy Mechanik
  • ***
  • Wiadomości: 874
  • Karma: +1/-3
Odp: AWO 1954 rok
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 24, 2016, 11:59:26 am »
W ramie o numerze 50449 jeszcze nie było uchwytów na wózek boczny
Lubię zapierdalać

Offline habayusa

  • Starszy Mechanik
  • ***
  • Wiadomości: 874
  • Karma: +1/-3
Odp: AWO 1954 rok
« Odpowiedź #3 dnia: Sierpień 27, 2017, 11:51:19 pm »
Felgi jeszcze  były wywijane a  hamulec przedni 160 mm
Lubię zapierdalać

Offline Michal

  • Nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 42
  • Karma: +0/-1
Odp: AWO 1954 rok
« Odpowiedź #4 dnia: Lipiec 14, 2018, 09:20:44 pm »
Mój najnowszy nabytek, wszystkie ww cechy posiada. Trochę mu brakuje, ale pomału się doskłada.

Offline tlukas

  • Starszy Mechanik
  • ***
  • Wiadomości: 601
  • Karma: +2/-1
  • Teraz prędko, zanim dotrze do nas, że to bez sensu
Odp: AWO 1954 rok
« Odpowiedź #5 dnia: Lipiec 15, 2018, 10:20:29 am »
Michal gratuluję ci kompletowania kolejnego turista, ta biała dama to z tego chromowanego?

Offline habayusa

  • Starszy Mechanik
  • ***
  • Wiadomości: 874
  • Karma: +1/-3
Odp: AWO 1954 rok
« Odpowiedź #6 dnia: Lipiec 15, 2018, 01:05:30 pm »
Do numeru 42000 był stary typ skrzyni z czujnikem luzu .
Następnie skrzynia się zmieniła dostała nową obudowę przypominając współczesne ,  bardzo charakterystyczny korek-zaślepka obok lewarka ręcznej zmiany biegów .
Po odkręceniu tego korka-zaślepki  za pomocą specjalnego klucza [ z nazwy chyba pazurkowy ] uzyskało się dostęp do nakrętki ośki kopnika .
Lubię zapierdalać

Offline Michal

  • Nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 42
  • Karma: +0/-1
Odp: AWO 1954 rok
« Odpowiedź #7 dnia: Lipiec 15, 2018, 01:21:29 pm »
Dzięki Łukasz,  :)nie chromowany stoi ta jak go widziałeś kiedyś, ten to calkiem nowy zakup. 1954 rok ze zgodnością nr i brakiem dokumentów.

Offline Michal

  • Nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 42
  • Karma: +0/-1
Odp: AWO 1954 rok
« Odpowiedź #8 dnia: Lipiec 15, 2018, 01:57:04 pm »
U mnie nr ramy 50*** a skrzynia 47***,

Offline Michal

  • Nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 42
  • Karma: +0/-1
Odp: AWO 1954 rok
« Odpowiedź #9 dnia: Lipiec 15, 2018, 08:12:22 pm »
Mam też taką lampkę z tyłu.

Offline awtowelo

  • Nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 24
  • Karma: +0/-0
Odp: AWO 1954 rok
« Odpowiedź #10 dnia: Lipiec 15, 2018, 09:31:26 pm »
Oryginalna lampka typu "Hexenase" - super  :) Jeżeli nie ma otworu z lewej strony, to 100% AWO. Też mam taką przy BMW R35/2 (tylko że z otworem na kabel z lewej strony). Moja jest oryginalna tzn. bez stopu. Zastanawiam się czy przerobić oryginał, czy kupić i przerobić replikę. A ty jakie masz plany co do niej?

Offline Michal

  • Nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 42
  • Karma: +0/-1
Odp: AWO 1954 rok
« Odpowiedź #11 dnia: Lipiec 15, 2018, 09:48:33 pm »
Jak będę na miejscu to dokladnie ja obejrzę. Jeśli to jest oryginał, to napewno zostanie przy awo.

Offline habayusa

  • Starszy Mechanik
  • ***
  • Wiadomości: 874
  • Karma: +1/-3
Odp: AWO 1954 rok
« Odpowiedź #12 dnia: Lipiec 16, 2018, 12:36:54 am »
W moim AWTOWELO z 1951 roku [ oryginane malowanie błotnik ma pięć nitów ]  ,dwa otwory na mocowanie lampki i dodatkowy otwór na kabel  po lewej stronie lampki a od środka blaszki które podtrzymują tan jeden kabel bo stopu nie było .
Oryginalnej lampki bym nie przerabiał bo to rodzynek .
Lepiej replikę zakupić i stuningować.
« Ostatnia zmiana: Lipiec 16, 2018, 09:49:37 am wysłana przez habayusa »
Lubię zapierdalać