Sierpień 15, 2018, 05:18:11 am

Autor Wątek: Nastała pora remontu  (Przeczytany 809 razy)

Offline jacek425t

  • Nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 25
  • Karma: +0/-0
Nastała pora remontu
« dnia: Styczeń 22, 2017, 09:34:44 pm »
Witam
Po wielu latach odkładania remontu w końcu postanowiłem go rozpocząć
rocznik 56' wylądował na stole operacyjnym

http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/922/kRoCsi.jpg
http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/923/xx230n.jpg
http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/921/8cfvpp.jpg


postaram się relacjonować na bieżąco jak mi idzie i pewnie nie raz poproszę o poradę
pzdr
« Ostatnia zmiana: Styczeń 24, 2017, 10:25:36 am wysłana przez przemo_16 »

Offline tlukas

  • Starszy Mechanik
  • ***
  • Wiadomości: 636
  • Karma: +2/-1
  • Teraz prędko, zanim dotrze do nas, że to bez sensu
Odp: Nastała pora remontu
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 23, 2017, 08:23:55 am »
Fotki sie nie otwierają

Offline jacek425t

  • Nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 25
  • Karma: +0/-0
Odp: Nastała pora remontu
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 23, 2017, 09:36:12 pm »
Cos namieszałem z tymi zdjęciami -  a teraz jak?

Offline tlukas

  • Starszy Mechanik
  • ***
  • Wiadomości: 636
  • Karma: +2/-1
  • Teraz prędko, zanim dotrze do nas, że to bez sensu
Odp: Nastała pora remontu
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 24, 2017, 11:08:05 am »
Teraz lajtowo..

Offline bosss

  • Nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 163
  • Karma: +0/-0
  • AWO Turist 60r & Turist 56r
Odp: Nastała pora remontu
« Odpowiedź #4 dnia: Styczeń 25, 2017, 08:33:29 am »
Czekam na dalszą relacje. I powodzenia w pracach

Offline jacek425t

  • Nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 25
  • Karma: +0/-0
Odp: Nastała pora remontu
« Odpowiedź #5 dnia: Styczeń 26, 2017, 09:30:51 pm »
blacharka już czeka na piaskowanie - postanowiłem że finalnie będzie  koloru maron
pytanie które otwory zaspawać w tylnym błotniku ? ( lampa była nieoryginalna)  wprzyszłości będę chciał załorzyć oryginał i nie wiem czy jakiś nie będzie przeszkadzał
http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/921/2qs86i.jpg
i jeszcze z prawej strony nad wałem napędowym miałem zamontowany regulator napięcia czy te też zaspawać? (zamontuje  jakiś mały regulator pod prądnicą)
mały problem mam jeszcze z suwakami - nie mogę wybić prowadnic - może macie jakiś patent?
tu już silnik prawie rozmontowany
http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/922/w9YMVp.jpg
http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/924/GwMZsT.jpg
http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/923/GcWjkn.jpg
wał trochę stukał na korbowodzie
no i zostało jeszcze to
http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/922/hcmn1I.jpg
http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/921/2oeeXm.jpg
jutro postaram się go wyjąć  :D

Offline bosss

  • Nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 163
  • Karma: +0/-0
  • AWO Turist 60r & Turist 56r
Odp: Nastała pora remontu
« Odpowiedź #6 dnia: Styczeń 26, 2017, 10:16:04 pm »
Z blotnikiem wg mnie tak



Ale niech spojrzy na to Andrzej albo Michał

Offline Michał

  • Mistrz
  • ****
  • Wiadomości: 2067
  • Karma: +4/-1
Odp: Nastała pora remontu
« Odpowiedź #7 dnia: Styczeń 26, 2017, 10:24:30 pm »
Dla mnie ta duża też
KTO MA AWO JEŹDZI KLAWO

Offline bosss

  • Nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 163
  • Karma: +0/-0
  • AWO Turist 60r & Turist 56r
Odp: Nastała pora remontu
« Odpowiedź #8 dnia: Styczeń 26, 2017, 10:35:09 pm »
U mnie byla oryginalnie i wchodziła nia instalacja

Offline sona46

  • Mistrz
  • ****
  • Wiadomości: 1906
  • Karma: +2/-1
Odp: Nastała pora remontu
« Odpowiedź #9 dnia: Styczeń 27, 2017, 07:42:37 am »
Jeszcze ta nad dolną fasolką,ta duża na przepust gumowy ale lepiej przyłożyć lampkę żeby nie było potem zdziwienia

Offline jah

  • Mechanik
  • **
  • Wiadomości: 464
  • Karma: +1/-0
Odp: Nastała pora remontu
« Odpowiedź #10 dnia: Styczeń 27, 2017, 08:54:39 am »
Co prawda do sporta ale otwory pod lampkę takie same :)
http://awoforum.pl/index.php?topic=1169.msg28316#msg28316

Offline bosss

  • Nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 163
  • Karma: +0/-0
  • AWO Turist 60r & Turist 56r
Odp: Nastała pora remontu
« Odpowiedź #11 dnia: Styczeń 30, 2017, 08:32:27 am »
Wyglada na ten zestaw otworów ktory pokazałem  ;)

Offline jacek425t

  • Nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 25
  • Karma: +0/-0
Odp: Nastała pora remontu
« Odpowiedź #12 dnia: Styczeń 31, 2017, 09:22:26 pm »
Prowadnice suwaków zdemontowane- ciężko było ale się udało (pęknięta była jedna sprężyna).
Podpowiedzcie mi teraz jaka jest wysokość tulejki wałka napędu pompy oleju - czy 22,5 mm? I z jakiego materiału ją najlepiej dotoczyć?
Okazało się że u mnie wygląda to tak :

ps.  dzięki za dziury  w błotniku

Offline sona46

  • Mistrz
  • ****
  • Wiadomości: 1906
  • Karma: +2/-1
Odp: Nastała pora remontu
« Odpowiedź #13 dnia: Luty 01, 2017, 08:24:11 am »
Miejsca jest na tyle dużo że nawet jak zrobisz 1mm dłuższą to w niczym nie przeszkodzi,ba1032,lub b101 aż nadto wystarczająco.

Offline hckosmo

  • Administrator
  • Mistrz
  • *****
  • Wiadomości: 2166
  • Karma: +4/-2
Odp: Nastała pora remontu
« Odpowiedź #14 dnia: Luty 10, 2017, 09:21:11 am »
Mam taka tulejkę - zgłoś się na PW
Panie co to? To IŻ?

No Tam ten miał zmieniacz biegów przy baku, ten jakoś wybrakowany, czy pan przerobił?

Offline jacek425t

  • Nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 25
  • Karma: +0/-0
Odp: Nastała pora remontu
« Odpowiedź #15 dnia: Luty 11, 2017, 09:46:03 pm »
Czy któryś z kolegów mógł by zmierzyć odległość między tymi dwoma otworami?
U mnie kiedyś ktoś to naprawiał i krzywo pospawał - chcę to poprawić bo trochę obciera o ramę

Offline sona46

  • Mistrz
  • ****
  • Wiadomości: 1906
  • Karma: +2/-1
Odp: Nastała pora remontu
« Odpowiedź #16 dnia: Luty 16, 2017, 08:01:56 am »
Jak się jeszcze przyda to jak dobrze zapamiętałem to 65mm,choć dolny otwór jest fasolkowy i moga być pewne różnice

Offline jacek425t

  • Nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 25
  • Karma: +0/-0
Odp: Nastała pora remontu
« Odpowiedź #17 dnia: Luty 16, 2017, 01:53:48 pm »
metodą prób i błędów jakoś udało mi się dopasować  :)