Wrzesień 25, 2018, 07:41:21 pm

Autor Wątek: AWO Simson tuning  (Przeczytany 1323 razy)

Offline LukS

  • Moderator
  • Mistrz
  • *****
  • Wiadomości: 2206
  • Karma: +2/-1
Odp: AWO Simson tuning
« Odpowiedź #30 dnia: Październik 09, 2017, 09:13:23 am »
Elektrycznego rozrusznika nie będę wpychał do AWO.

To może chociaż cofajkę jak w goldasach? ;)

Offline Michał

  • Mistrz
  • ****
  • Wiadomości: 2087
  • Karma: +4/-1
Odp: AWO Simson tuning
« Odpowiedź #31 dnia: Kwiecień 15, 2018, 09:40:02 am »
Tak się kończy tuning  ;D
KTO MA AWO JEŹDZI KLAWO

Offline LukS

  • Moderator
  • Mistrz
  • *****
  • Wiadomości: 2206
  • Karma: +2/-1
Odp: AWO Simson tuning
« Odpowiedź #32 dnia: Kwiecień 15, 2018, 10:51:30 pm »
Dodatkowy odpowietrznik skrzyni korbowej ???
 ;)

Offline sona46

  • Mistrz
  • ****
  • Wiadomości: 1946
  • Karma: +2/-1
Odp: AWO Simson tuning
« Odpowiedź #33 dnia: Kwiecień 16, 2018, 05:41:06 am »
Bardziej mi to wygląda na nie właściwy silikon,czarny a nie czerwony zwłaszcza na kanale olejowym ;)

Offline Marek Krupa

  • Mechanik
  • **
  • Wiadomości: 393
  • Karma: +0/-0
Odp: AWO Simson tuning
« Odpowiedź #34 dnia: Czerwiec 09, 2018, 09:36:50 am »
Michał, ale ta dziura "zrobiła się" podczas wyścigów-jest taki filmik. A mnie chodzi o to, żeby spokojnie jeździć w przedziale 100-110 km/h i  nie blokować drogi. Jak na rozpoczęcie sezonu zawitaliśmy z Łukaszem w Łańcucie i okolicach, to Cykor pogonił nam kota. W sumie na  450 km zrobione w tym dniu ze  150 było przy prędkościach 110-120 i nic się nie urwało. Dodam, że byłem  na starym AWO z prawie oryginalnym silnikiem, który po szlifie cylindra miał  tylko z 500 km a wcześniej trochę pracował na postoju. Tu muszę potwierdzić, że tłoki An.. nie puchną mimo wysokich temperatur-żeliwny cylinder. Zapewniam Was, że jazda AWO bez zmiany biegów z powodu byle jakiej górki, jest przyjemna.

Offline nickeledon

  • Mechanik
  • **
  • Wiadomości: 353
  • Karma: +1/-0
Odp: AWO Simson tuning
« Odpowiedź #35 dnia: Czerwiec 09, 2018, 07:03:48 pm »
Z co raz to większym podziwem patrzę na te Simsony. Swoją 52 konną Besą utrzymuję przelotową w granicach 90-100 km/h i jest to optymalna prędkość dla mnie i obrotowa dla silnika (ok. 4000 obr/min). Przy 120 na godzinę obroty wzrastają już do prawie 5000 i jazda staje się już mało komfortowa, a dalej to już walka o przetrwanie :)

Offline Michał

  • Mistrz
  • ****
  • Wiadomości: 2087
  • Karma: +4/-1
Odp: AWO Simson tuning
« Odpowiedź #36 dnia: Czerwiec 09, 2018, 07:27:53 pm »
 8)
KTO MA AWO JEŹDZI KLAWO

Offline Marek Krupa

  • Mechanik
  • **
  • Wiadomości: 393
  • Karma: +0/-0
Odp: AWO Simson tuning
« Odpowiedź #37 dnia: Czerwiec 10, 2018, 11:10:38 am »
Dobrze byłoby przerobić sprzęgło na docisk słoneczkowy, bo w tych oryginalnych tarczach dociskowych rozbija się połączenie kołki tarcze. Można oczywiście zastosować tulejowanie ślizgowe ale to sporo roboty.