Marca 13, 2025, 05:30:58 pm

Autor Wątek: Dylematy przy renowacji Sporta z 1956  (Przeczytany 6777 razy)

Offline Adam78

  • Mechanik
  • **
  • Wiadomości: 496
  • Karma: +0/-0
  • Awo 425 S
Odp: Dylematy przy renowacji Sporta z 1956
« Odpowiedź #30 dnia: Czerwca 19, 2020, 02:47:17 pm »
W Sportach tej kalamitki  w tylnym zbieraku nie ma jest w starszej wersji Turista.

Czyli możliwe że tą gumę źle założyłem bo rozkręciłem gumowe sprzęgło łączące motylki i wcisnąłem ją na nakrętkę mocującą przedni zbierak i wtedy skręciłem z powrotem.

Czyli można tak zostawić czy lepiej rozebrać i jeszcze próbować ją założyć?
« Ostatnia zmiana: Czerwca 19, 2020, 02:51:34 pm wysłana przez Adam78 »

Offline Adam78

  • Mechanik
  • **
  • Wiadomości: 496
  • Karma: +0/-0
  • Awo 425 S
Odp: Dylematy przy renowacji Sporta z 1956
« Odpowiedź #31 dnia: Lipca 09, 2020, 08:20:38 am »
Mam prośbę jakby mógł ktoś podrzucić zdjęcie jak zamocowana jest sprężyna do podstawy centralnej.
Bo po regeneracji mojej podstawy nie mogę znaleźć otworu gdzie ona jest zaczepiona. A nie chcę skrobnąć wszystkiego z farby.



Offline Marek Krupa

  • Mistrz
  • ****
  • Wiadomości: 1989
  • Karma: +5/-3
Odp: Dylematy przy renowacji Sporta z 1956
« Odpowiedź #32 dnia: Listopada 18, 2021, 09:38:36 am »
Ta gumka jest po to żeby olej  ze skrzyni biegów nie  wypływał po rowku pod wpust zabieraka.