Październik 19, 2018, 12:49:47 am

Autor Wątek: Pompa oleju  (Przeczytany 749 razy)

Offline fino

  • Nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 36
  • Karma: +0/-0
Pompa oleju
« dnia: Listopad 14, 2015, 09:56:23 pm »
W książce na temat AWO i jego pompy oleju piszą; "luz wałka napędowego w tulei przekracza 0,2mm. luz między kołami zębatymi o korpusem pompy jest większy niż 0,3mm. luz między zębny przekracza 0,3mm. luz osiowy kół zębatych jest większy niż 0,2mm.
W czasie montażu pompy należy zwrócić szczególną uwagę na ustawienie śruby regulującej napięcie sprężyny zaworu."

Zatem gdzie jest ten zawór? Jak wygląda? Czy to jest kulka ze sprężyną i śrubą? Zakładam, że jest to zawór zwrotny. Nie mogłem tego u siebie znaleźć a już na pewno nie ma kulki i sprężynki.
Jeśli ktoś ma zdjęcia i wymiary, to bardzo proszę

Offline Cykor

  • Mistrz
  • ****
  • Wiadomości: 1061
  • Karma: +3/-4
Odp: Pompa oleju
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 14, 2015, 10:11:07 pm »
Nowsze pompy nie miały już zaworu przelewowego.

Offline fino

  • Nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 36
  • Karma: +0/-0
Odp: Pompa oleju
« Odpowiedź #2 dnia: Listopad 15, 2015, 10:09:27 am »
Jeśli nie ma zaworu czyli procedura ustawiania nie obowiązuje

Offline fino

  • Nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 36
  • Karma: +0/-0
Odp: Pompa oleju
« Odpowiedź #3 dnia: Listopad 15, 2015, 05:32:46 pm »
Do czego służy śruba w korpusie silnika między szklankami  popychaczy na wysokości spływu oleju z głowicy ?

Offline Michał

  • Mistrz
  • ****
  • Wiadomości: 2093
  • Karma: +4/-1
Odp: Pompa oleju
« Odpowiedź #4 dnia: Listopad 15, 2015, 05:58:26 pm »
Blokuje blaszkę blokującą szklanki popychaczy w bloku.
KTO MA AWO JEŹDZI KLAWO