ostateczna opcja to tłok plaski 72 (skody 120, darowałem sobie tłoki alm... ), głowica 15,5 z ssącym 37, gaźnik 28, stosownie powiększony kanał w głowicy, lżejsze zawory na trzonkach 7mm , sprężyny śrubowe, odchudzone koło zamachowe, przyśpieszona skrzynia
(według moich obliczeń dla tłoka 72 powinnem zwiększyć zawór ssący, w 15,5 powinno się dać to zrobić na 37, bo 38 jest jak dla mnie już ryzykowne, choć faceci za odrą to robią)
Jak dobrze pójdzie to powinien osiągać jakieś 18KM
zmiana skoku na 72 to tylko wyżej posuwający się tłok o 2mm , czyli bez obniżania głowicy (po obrobieniu tloka) mamy większe sprężanie, laski te same, Problem tylko z dorobieniem stosownego sworznia i dokładnym ustawieniem go w wale + możliwość przestawienia się jego w czasie eksploatacji.
ps mam luzem głowice 15,5 z defektem, jakiś wał do regeneracji, a potrzebne części są dosyć tanie (tłok, gaźnik itd)
