Październik 18, 2018, 04:22:23 am

Autor Wątek: AWO i jego pancerny rozrząd  (Przeczytany 748 razy)

Offline Marek Krupa

  • Mechanik
  • **
  • Wiadomości: 404
  • Karma: +0/-0
AWO i jego pancerny rozrząd
« dnia: Maj 15, 2016, 09:12:39 am »
W silniku AWO zastosowane rozwiązania konstrukcyjne w  budowie rozrządu ni jak nie pasują do kwadratowych wymiarów silnika (S/D) sugerujących, że mamy do czynienia z silnikiem wysokoobrotowym. Niestety rozrząd jest bardzo ciężki. Na dowód tej tezy zamieszczam fotografie przedstawiające mechanizm rozrządu z NSU OSL 250. Ta misterna, lekka  konstrukcja  wywodząca się z angielskiej myśli technicznej z lat 30 waży 320 g, gdzie oryginał AWO ma masę 1230g, a ode lżony (otwory w kole i popychacze od silnika Fiata 903) waży 1077 g

Offline Marek Krupa

  • Mechanik
  • **
  • Wiadomości: 404
  • Karma: +0/-0
Odp: AWO i jego pancerny rozrząd
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 15, 2016, 09:22:11 am »
foty

Offline Marek Krupa

  • Mechanik
  • **
  • Wiadomości: 404
  • Karma: +0/-0
Odp: AWO i jego pancerny rozrząd
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 15, 2016, 09:23:13 am »
Fota