Marzec 28, 2024, 11:20:43 am

Autor Wątek: awtowelo 1951 rok cechy szczególne  (Przeczytany 18167 razy)

habayusa

  • Gość
awtowelo 1951 rok cechy szczególne
« dnia: Kwiecień 29, 2017, 08:34:41 pm »
Przypadkowo mój wątek został skasowany ale w najbliższym czasie postaram sie to przywrócić

habayusa

  • Gość
Odp: awtowelo 1951 rok cechy szczególne
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 13, 2017, 10:29:17 am »
Awtowelo 1951 rok numery ramy od 1001-8300

habayusa

  • Gość
Odp: awtowelo 1951 rok cechy szczególne
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 13, 2017, 12:58:29 pm »
Zbiornik paliwa miał naklejane kalkomanie nie miał otworów w miejscu przykręcanych emblematów.
Wycięcie na siedzenie było większe ok 10.7 cm
Tylne mocowanie nie miało wzmocnień .

habayusa

  • Gość
Odp: awtowelo 1951 rok cechy szczególne
« Odpowiedź #3 dnia: Listopad 25, 2017, 05:25:37 pm »
Tylne mocowanie baku inne
« Ostatnia zmiana: Listopad 25, 2017, 05:30:54 pm wysłana przez habayusa »

habayusa

  • Gość
Odp: awtowelo 1951 rok cechy szczególne
« Odpowiedź #4 dnia: Listopad 25, 2017, 05:30:19 pm »
Kranik paliwa

habayusa

  • Gość
Odp: awtowelo 1951 rok cechy szczególne
« Odpowiedź #5 dnia: Listopad 25, 2017, 05:40:06 pm »
Odma na boku bardziej zaokrąglony dekiel prądowy i pokrywka dekla prądowego

habayusa

  • Gość
Odp: awtowelo 1951 rok cechy szczególne
« Odpowiedź #6 dnia: Listopad 25, 2017, 05:43:16 pm »
Długie nakrętki instalacji i przewodu WN
« Ostatnia zmiana: Listopad 25, 2017, 05:54:16 pm wysłana przez habayusa »

habayusa

  • Gość
Odp: awtowelo 1951 rok cechy szczególne
« Odpowiedź #7 dnia: Listopad 25, 2017, 05:45:07 pm »
Iskrownik ZS2

habayusa

  • Gość
Odp: awtowelo 1951 rok cechy szczególne
« Odpowiedź #8 dnia: Listopad 25, 2017, 05:49:20 pm »
Przyśpieszacz zapłonu

habayusa

  • Gość
Odp: awtowelo 1951 rok cechy szczególne
« Odpowiedź #9 dnia: Listopad 25, 2017, 05:52:21 pm »
Nitowany wirnik iskrownika

habayusa

  • Gość
Odp: awtowelo 1951 rok cechy szczególne
« Odpowiedź #10 dnia: Listopad 25, 2017, 05:57:29 pm »
Gniazdo WN ma inny kształt i szary kolor

habayusa

  • Gość
Odp: awtowelo 1951 rok cechy szczególne
« Odpowiedź #11 dnia: Listopad 25, 2017, 06:09:27 pm »
Głowica bez mostka łączącego głowiczki płaska od spodu bez zatoczenia na cylinder

habayusa

  • Gość
Odp: awtowelo 1951 rok cechy szczególne
« Odpowiedź #12 dnia: Listopad 25, 2017, 06:31:22 pm »
Proste wyjście na kolanko inaczej poprowadzone kanały ściekowe oleju z głowicy zaślepione śrubkami

habayusa

  • Gość
Odp: awtowelo 1951 rok cechy szczególne
« Odpowiedź #13 dnia: Listopad 25, 2017, 06:42:21 pm »
Podpora wału mocowana na sześć śrub wał smarowany ciśnieniowo  be odrzutnika oleju i główka korbowodu ze wzmocnieniami
1-stary typ
2-współcześnie nam znany
« Ostatnia zmiana: Listopad 25, 2017, 06:45:39 pm wysłana przez habayusa »

habayusa

  • Gość
Odp: awtowelo 1951 rok cechy szczególne
« Odpowiedź #14 dnia: Listopad 26, 2017, 05:09:58 pm »
Blok silnika bez wziernika na koło zamachowe inna przylgnia pod cylinder niezespolone nadlewy krótkich popychaczy

habayusa

  • Gość
Odp: awtowelo 1951 rok cechy szczególne
« Odpowiedź #15 dnia: Listopad 26, 2017, 05:18:18 pm »
Bagnet oleju wykonany z przefrezowanego pręta z dodatkową sprężyną wkładany w specjalną wkrętkę mocowaną w bloku
« Ostatnia zmiana: Listopad 27, 2017, 04:54:40 pm wysłana przez habayusa »

habayusa

  • Gość
Odp: awtowelo 1951 rok cechy szczególne
« Odpowiedź #16 dnia: Listopad 26, 2017, 05:27:02 pm »
Pompa oleju mniejsza napędzana za pomocą kwadratowego łącznika inny kształt smoka

habayusa

  • Gość
Odp: awtowelo 1951 rok cechy szczególne
« Odpowiedź #17 dnia: Listopad 26, 2017, 05:30:54 pm »
Duże koło rozrządu wykonane razem z odmą jest lżejsze od współczesnych

habayusa

  • Gość
Odp: awtowelo 1951 rok cechy szczególne
« Odpowiedź #18 dnia: Listopad 26, 2017, 05:34:55 pm »
Nakrętki szpilek wykonane w kształcie rurki ,  szpilki miały drobnozwojny gwint w bloku silnika następnie zastąpiono metrycznym
« Ostatnia zmiana: Listopad 26, 2017, 05:50:30 pm wysłana przez habayusa »

habayusa

  • Gość
Odp: awtowelo 1951 rok cechy szczególne
« Odpowiedź #19 dnia: Listopad 26, 2017, 05:47:06 pm »
Inne podstawy sprężyn zaworowych

habayusa

  • Gość
Odp: awtowelo 1951 rok cechy szczególne
« Odpowiedź #20 dnia: Listopad 26, 2017, 05:58:49 pm »
Pierwsze egzemplarze miału unikatowe malowanie które było stosowane nie we wszystkich motocyklach z 1951 roku

habayusa

  • Gość
Odp: awtowelo 1951 rok cechy szczególne
« Odpowiedź #21 dnia: Listopad 27, 2017, 04:46:04 pm »
Silnik bez  wziernika na koło zamachowe widoczny nadlew z oznaczeniem 425 06 02 1A
Tylny dekielek wału mocowany za pomocą czterech wkrętów M4
Dekielek wałka rozrządu mocowany za pomocą trzech wkrętów M4

habayusa

  • Gość
Odp: awtowelo 1951 rok cechy szczególne
« Odpowiedź #22 dnia: Listopad 29, 2017, 10:06:32 pm »
Tłok z nacięciami po obwodzie jest  niższy i ma mniejsze podcięcia na zawory

habayusa

  • Gość
Odp: awtowelo 1951 rok cechy szczególne
« Odpowiedź #23 dnia: Listopad 29, 2017, 10:08:26 pm »
Według mnie ma być gaznik BVF Kl 322 choć inni twierdzą że ma być SUM

habayusa

  • Gość
Odp: awtowelo 1951 rok cechy szczególne
« Odpowiedź #24 dnia: Listopad 29, 2017, 10:09:13 pm »
Filtr powietrza

Offline wadmed

  • Mistrz
  • ****
  • Wiadomości: 1318
  • Karma: +0/-0
Odp: awtowelo 1951 rok cechy szczególne
« Odpowiedź #25 dnia: Listopad 30, 2017, 12:35:50 am »
SUM był tylko w 1950
W latach 1950-1953 był BVF którego pokazałeś, niestety nie mam informacji od którego numeru.

habayusa

  • Gość
Odp: awtowelo 1951 rok cechy szczególne
« Odpowiedź #26 dnia: Grudzień 01, 2017, 08:15:23 pm »
Koło zamachowe na sześć sprężyn  .
Kołki sprzęgła mają otwory gwintowane i w nie są wkręcane śrubki M6 na klucz 9
Brak oznaczeń po obwodzie koła dotyczących zwrotu zewnętrznego i zapłonu.
Tarcza dociskowa z sześcioma zafrezowaniami na sprężyny.
Tarcza sprzęgłowa.
« Ostatnia zmiana: Grudzień 02, 2017, 07:11:37 pm wysłana przez habayusa »

habayusa

  • Gość
Odp: awtowelo 1951 rok cechy szczególne
« Odpowiedź #27 dnia: Grudzień 02, 2017, 07:15:37 pm »
Dzwigienki zaworowe z dwoma otworami .
Ośki dzwigienek są w środku drążone i mają trzy otwory .

habayusa

  • Gość
Odp: awtowelo 1951 rok cechy szczególne
« Odpowiedź #28 dnia: Grudzień 02, 2017, 07:19:58 pm »
Inne podstawy sprężyn zaworowych wykonane z zawiniętej blachy

habayusa

  • Gość
Odp: awtowelo 1951 rok cechy szczególne
« Odpowiedź #29 dnia: Grudzień 02, 2017, 07:21:36 pm »
Korki dzwigienek zaworowych są na śrubokręt