Marca 15, 2025, 07:20:38 am

Autor Wątek: Zimowy remont 2012/2013  (Przeczytany 10781 razy)

Offline sona46

  • Mistrz
  • ****
  • Wiadomości: 2954
  • Karma: +5/-3
Odp: Zimowy remont 2012/2013
« Odpowiedź #30 dnia: Marca 12, 2013, 09:43:35 am »
No właśnie,skąd ja to znam,ale żona nie zawsze nas facetów rozumie ;D

Offline hckosmo

  • Administrator
  • Mistrz
  • *****
  • Wiadomości: 2390
  • Karma: +5/-2
Odp: Zimowy remont 2012/2013
« Odpowiedź #31 dnia: Marca 18, 2013, 09:10:39 am »
Kolejna pracowita niedziela za mną. Ja mam szczeście do tego dnia, jakoś dobrze mi sie wtedy pracuje.

Awo wyjechał na testy drogowe, i wyszło na to że gaźnik Bing jest zbyt sportowy jak na motocykl który musze dotrzeć. Bing lubi jak silnik się ostro kręci, wtedy sprawdza się najlepiej. Dlatego na testy drogowe zostanie zamocowany stary VEB.
Panie co to? To IŻ?

No Tam ten miał zmieniacz biegów przy baku, ten jakoś wybrakowany, czy pan przerobił?

Offline wadmed

  • Mistrz
  • ****
  • Wiadomości: 1318
  • Karma: +0/-0
Odp: Zimowy remont 2012/2013
« Odpowiedź #32 dnia: Marca 18, 2013, 09:24:55 am »
Co masz na myśli zbyt sportowy?

Offline Michał

  • Mistrz
  • ****
  • Wiadomości: 2702
  • Karma: +8/-3
Odp: Zimowy remont 2012/2013
« Odpowiedź #33 dnia: Marca 18, 2013, 09:41:51 am »
Bo pewnie AWO się zrobił zrywny i narowisty ;)
KTO MA AWO JEŹDZI KLAWO

Offline wadmed

  • Mistrz
  • ****
  • Wiadomości: 1318
  • Karma: +0/-0
Odp: Zimowy remont 2012/2013
« Odpowiedź #34 dnia: Marca 18, 2013, 09:51:32 am »
To znaczy że do tej pory miał muuuuuuuuuuuuuła ;)

Offline hckosmo

  • Administrator
  • Mistrz
  • *****
  • Wiadomości: 2390
  • Karma: +5/-2
Odp: Zimowy remont 2012/2013
« Odpowiedź #35 dnia: Marca 18, 2013, 10:04:04 am »
Na bingu Awo lubi wysokie obroty, a te podczas docieranie nie są fajne. Druga sprawa to sam fakt regulacji gaźnika. wole założyć sprawdzony wyczuty gaźnik dotrzeć a później binga i ogień w tłok.
Panie co to? To IŻ?

No Tam ten miał zmieniacz biegów przy baku, ten jakoś wybrakowany, czy pan przerobił?

Offline Michał

  • Mistrz
  • ****
  • Wiadomości: 2702
  • Karma: +8/-3
Odp: Zimowy remont 2012/2013
« Odpowiedź #36 dnia: Marca 18, 2013, 10:17:00 am »
Ale ogólnie AWO lubi wysokie obroty a nie pyr.pyr... ;)
KTO MA AWO JEŹDZI KLAWO

Offline wadmed

  • Mistrz
  • ****
  • Wiadomości: 1318
  • Karma: +0/-0
Odp: Zimowy remont 2012/2013
« Odpowiedź #37 dnia: Marca 18, 2013, 11:28:34 am »
A nie mówiłem, że ma muuuuuuuuuuuuuuuła.
Tomek a może to nie gaźnik tylko sprawka tłoka i cylindra (jest po prostu kompresja) ;D

Offline hckosmo

  • Administrator
  • Mistrz
  • *****
  • Wiadomości: 2390
  • Karma: +5/-2
Odp: Zimowy remont 2012/2013
« Odpowiedź #38 dnia: Marca 18, 2013, 12:16:57 pm »
Możliwe, lecz puki co nie chcę RS`a

Za wolno na docieranie to tez niedobrze bo chłodzenie nie będzie. 
Panie co to? To IŻ?

No Tam ten miał zmieniacz biegów przy baku, ten jakoś wybrakowany, czy pan przerobił?

Offline LukS

  • Moderator
  • Mogę sam zbudować AWO
  • *
  • Wiadomości: 4032
  • Karma: +5/-2
Odp: Zimowy remont 2012/2013
« Odpowiedź #39 dnia: Marca 18, 2013, 01:21:10 pm »
Pierwsze 20km powinno być docierane na dość ostro właśnie, żeby pierścienie z honowaną gładzią się ułożyły.
Spuścić olej, zalać świeży i docieranie na lekko.   
Poczytajcie głównie posty p. Adam M.
http://www.kolyaska.fora.pl/mechanika,7/docieranie-dolniaka,1336.html
Wpisać w google co trzeba i poszukać jak wydaje się mało wiarygodne i fachowe.
Ja w 2009r docierałem swój podobnie i latał OK.

Offline Marcin

  • Nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 13
  • Karma: +0/-0
Odp: Zimowy remont 2012/2013
« Odpowiedź #40 dnia: Marca 18, 2013, 02:41:59 pm »
Ja swoim na dotarcie pojechałem w bieszczady i to zaraz praktycznie po remoncie. Tylko ok. 100 km koło komina i w bieszczady.

Offline makowiec

  • Mechanik
  • **
  • Wiadomości: 479
  • Karma: +2/-0
Odp: Zimowy remont 2012/2013
« Odpowiedź #41 dnia: Marca 19, 2013, 03:18:13 pm »
jak dawno dawno temu swoją  jawką po szlifie pojechałem w duże piachy do lasu to po powrocie nie mogłem jej wyłączyć z kluczyka  :)

Offline Michał

  • Mistrz
  • ****
  • Wiadomości: 2702
  • Karma: +8/-3
Odp: Zimowy remont 2012/2013
« Odpowiedź #42 dnia: Kwietnia 30, 2013, 08:13:21 am »
Wczoraj jeździłem z założonym gaźnikiem naszego admina i było wszystko ok. poszukując dalej przyczyn złej pracy silnika zająłem się iskrownikiem i pewnie znalazłem przyczynę- współczesna krzywka -zupełnie inna krzywizna niż w fabrycznej, a co za tym idzie inne czasy otwarcia przerywacza. Dziś pewnie testy iskrownika -jak znajdę chęci ;)
KTO MA AWO JEŹDZI KLAWO

Offline sona46

  • Mistrz
  • ****
  • Wiadomości: 2954
  • Karma: +5/-3
Odp: Zimowy remont 2012/2013
« Odpowiedź #43 dnia: Kwietnia 30, 2013, 08:56:18 am »
Michał pisałem o tym wcześniej,ja musiałem dać krzywkę do przeszlifowania,ale i tak jak znajdę to założę oryginał.

Offline LukS

  • Moderator
  • Mogę sam zbudować AWO
  • *
  • Wiadomości: 4032
  • Karma: +5/-2
Odp: Zimowy remont 2012/2013
« Odpowiedź #44 dnia: Kwietnia 30, 2013, 05:13:24 pm »
Czy fabryczne krzywki do Awo i Junaka były takie same?
Może ta współczesna jest do Janka?

Offline Michał

  • Mistrz
  • ****
  • Wiadomości: 2702
  • Karma: +8/-3
Odp: Zimowy remont 2012/2013
« Odpowiedź #45 dnia: Kwietnia 30, 2013, 05:35:26 pm »
Jest ten sam iskrownik bez żadnych różnic.Ta współczesna to po prostu bubel.
KTO MA AWO JEŹDZI KLAWO

Offline hckosmo

  • Administrator
  • Mistrz
  • *****
  • Wiadomości: 2390
  • Karma: +5/-2
Odp: Zimowy remont 2012/2013
« Odpowiedź #46 dnia: Maja 05, 2013, 11:42:05 pm »
To prawda, bubel jak ich mało - nie kupujcie szkoda kasy i nerwów.

Na nowej krzywce nawinąłem około 20km i żadnego kichnięcia czy tego typu objawów. Awo zapala od kopa bez gazu, pracuje idealnie. Wkręca się na obroty, ładnie z nich zchodzi.

Całe moje problemy to była wina krzywki, plus luzów na wirniku iskrownika.

W końcu mogę rozpocząć etap docierania, robiąc krótkie wojaże po okolicy. A mam w planach odwiedzić kilka osób z forum do których w miarę blisko....
Panie co to? To IŻ?

No Tam ten miał zmieniacz biegów przy baku, ten jakoś wybrakowany, czy pan przerobił?