Wrzesień 22, 2017, 11:54:22 am

Autor Wątek: Wyścigowy AWO  (Przeczytany 19927 razy)

Offline nickeledon

  • Nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 245
  • Karma: +1/-0
Odp: Wyścigowy AWO
« Odpowiedź #360 dnia: Czerwiec 01, 2017, 10:52:00 am »

Cytuj
Nie twórzmy na Forum koalicji my oni.

Kosmo

Eee, koalicje to chyba można, byleby nie dzielić się na frakcje  ;)

Offline nickeledon

  • Nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 245
  • Karma: +1/-0
Odp: Wyścigowy AWO
« Odpowiedź #361 dnia: Czerwiec 01, 2017, 10:54:38 am »
Nasze forum jest jednym z nielicznych,gdzie
panuje względny spokój i zrozumienie.
Poczytajcie inne-włos na głowie się jeży.

A za wzór można stawiać forum Iżowe, nawet jak Suchy daje czadu to jest sielanka.


PS

Jak już sobie wszyscy poczytają, to myślę Tomku, że można to wyczyścić , aby nie brudziło wątku.

Offline hckosmo

  • Administrator
  • Mistrz
  • *****
  • Wiadomości: 2109
  • Karma: +4/-2
Odp: Wyścigowy AWO
« Odpowiedź #362 dnia: Czerwiec 01, 2017, 01:45:55 pm »
Nasze forum jest jednym z nielicznych,gdzie
panuje względny spokój i zrozumienie.
Poczytajcie inne-włos na głowie się jeży.

Wiem, i dlatego tez mi zależy aby tak zostało, stąd też moja prośba.


Marku masz rację, nie zaśmiecajmy wątku, dajmy osoba co mają na ten temat wiedze lub tematy do pisania działać.
Panie co to? To IŻ?

No Tam ten miał zmieniacz biegów przy baku, ten jakoś wybrakowany, czy pan przerobił?

Offline habayusa

  • Starszy Mechanik
  • ***
  • Wiadomości: 617
  • Karma: +1/-1
Odp: Wyścigowy AWO
« Odpowiedź #363 dnia: Czerwiec 08, 2017, 11:24:23 pm »
Wysłałem szczęki do regeneracji i dzisiaj przyszły.
Ze względu na to że przedni bęben po przetoczeniu był bardziej wyrobiony kazałem nakleić okładziny 5mm grubości  a na tył 4mm.
Pozostaje tylko przetoczyć  i dopasować do bębnów  ;D
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 08, 2017, 11:26:25 pm wysłana przez habayusa »

Offline habayusa

  • Starszy Mechanik
  • ***
  • Wiadomości: 617
  • Karma: +1/-1
Odp: Wyścigowy AWO
« Odpowiedź #364 dnia: Czerwiec 08, 2017, 11:50:11 pm »
Pierwszym moim założeniem było założenie dwóch komór pływakowych .
Po dokładnym przeanalizowaniu tematu zdecydowałem się na zastosowanie studzienki kompensacyjnej w celu utrzymania poziomu paliwa w przechyłach i oto pierwsze kroki poczynione w tym kierunku.
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 08, 2017, 11:54:12 pm wysłana przez habayusa »

Offline nickeledon

  • Nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 245
  • Karma: +1/-0
Odp: Wyścigowy AWO
« Odpowiedź #365 dnia: Czerwiec 09, 2017, 09:10:30 am »
Okładziny z tzw. plecionki dałby by dużą większą skuteczność hamowania. Te współczesne gumowo-ekologiczne okładziny z taśmy są marne.
Będzie studzienka, czyli będzie jazda po winkach w głębokim złożeniu  :)

Online wadmed

  • Mistrz
  • ****
  • Wiadomości: 1069
  • Karma: +0/-0
Odp: Wyścigowy AWO
« Odpowiedź #366 dnia: Czerwiec 09, 2017, 09:42:30 am »
Chodzi o takie

też mają

Offline nickeledon

  • Nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 245
  • Karma: +1/-0
Odp: Wyścigowy AWO
« Odpowiedź #367 dnia: Czerwiec 09, 2017, 10:34:20 am »
Dokładnie.

Offline habayusa

  • Starszy Mechanik
  • ***
  • Wiadomości: 617
  • Karma: +1/-1
Odp: Wyścigowy AWO
« Odpowiedź #368 dnia: Czerwiec 10, 2017, 01:50:28 am »
Dałem do regeneracji szczęki i są takie jakie są , czyli po naprawie.
 A te o których piszecie to pierwszy raz o takich słyszę.
Takie okładziny jak moje stosują w regeneracji radzieckich motocykli i kolega właśnie polecił mi skorzystanie z usługi takiej  waśnie firmy .
Czas pokaże jak to będzie ze skutecznością.
Studzienka dokończona pozostało dobranie odległości od korpusu.
Na ostatnim zdjęciu widać kruciec-rozdzielacz który pozwala na zastosowanie właśnie takiej studzienki czyli studzienka na prawo a komora pływakowa na lewo w stosunku do położenia gaznika  8)
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 10, 2017, 02:05:51 am wysłana przez habayusa »

Offline habayusa

  • Starszy Mechanik
  • ***
  • Wiadomości: 617
  • Karma: +1/-1
Odp: Wyścigowy AWO
« Odpowiedź #369 dnia: Czerwiec 10, 2017, 02:40:44 am »
Nowa przepustnica płaska zamówiona u hckosmo przyszła dzisiaj .
Mistrzostwo świata jeżeli chodzi o wykonanie .
Takich właśnie fachowców nam potrzeba na tym forum , przedmiot który pasuje w 100% bez ingerencji w konstrukcję.
Jeszcze raz brawo  8)
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 10, 2017, 03:04:50 am wysłana przez habayusa »

Offline habayusa

  • Starszy Mechanik
  • ***
  • Wiadomości: 617
  • Karma: +1/-1
Odp: Wyścigowy AWO
« Odpowiedź #370 dnia: Czerwiec 11, 2017, 10:21:29 pm »
Pojawił się jeden schodek pod górkę a mianowicie:
po roztoczeniu gaznika średnica wzrosła a przepustnica przy pełnym otwarciu okazała się za długa przesłania kanał  i muszę ją przykrócić parę milimetrów zachowując oryginalny kształt .
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 11, 2017, 10:24:03 pm wysłana przez habayusa »

Offline habayusa

  • Starszy Mechanik
  • ***
  • Wiadomości: 617
  • Karma: +1/-1
Odp: Wyścigowy AWO
« Odpowiedź #371 dnia: Wrzesień 01, 2017, 11:50:40 pm »
Wakacje się skończyły- prace ruszają  bardzo powoli , ale za to do przodu .
Góra zbiornika wstępnie wykonana .

Offline habayusa

  • Starszy Mechanik
  • ***
  • Wiadomości: 617
  • Karma: +1/-1
Odp: Wyścigowy AWO
« Odpowiedź #372 dnia: Wrzesień 02, 2017, 03:30:04 am »
Ostatnio na ebayu pojawił się zbiornik zbliżony kształtem  do wersji rs ale jeszcze dużo mu brakowało do takiego jakiego robię.
Malowanie nie przypominało oryginalnego malowania tylko była to zgniła zieleń
Cena zaporowa 599 E