Grudzień 12, 2017, 07:22:37 am

Autor Wątek: Wyścigowy AWO  (Przeczytany 24021 razy)

Offline nickeledon

  • Mechanik
  • **
  • Wiadomości: 279
  • Karma: +1/-0
Odp: Wyścigowy AWO
« Odpowiedź #360 dnia: Czerwiec 01, 2017, 10:52:00 am »

Cytuj
Nie twórzmy na Forum koalicji my oni.

Kosmo

Eee, koalicje to chyba można, byleby nie dzielić się na frakcje  ;)

Offline nickeledon

  • Mechanik
  • **
  • Wiadomości: 279
  • Karma: +1/-0
Odp: Wyścigowy AWO
« Odpowiedź #361 dnia: Czerwiec 01, 2017, 10:54:38 am »
Nasze forum jest jednym z nielicznych,gdzie
panuje względny spokój i zrozumienie.
Poczytajcie inne-włos na głowie się jeży.

A za wzór można stawiać forum Iżowe, nawet jak Suchy daje czadu to jest sielanka.


PS

Jak już sobie wszyscy poczytają, to myślę Tomku, że można to wyczyścić , aby nie brudziło wątku.

Offline hckosmo

  • Administrator
  • Mistrz
  • *****
  • Wiadomości: 2122
  • Karma: +4/-2
Odp: Wyścigowy AWO
« Odpowiedź #362 dnia: Czerwiec 01, 2017, 01:45:55 pm »
Nasze forum jest jednym z nielicznych,gdzie
panuje względny spokój i zrozumienie.
Poczytajcie inne-włos na głowie się jeży.

Wiem, i dlatego tez mi zależy aby tak zostało, stąd też moja prośba.


Marku masz rację, nie zaśmiecajmy wątku, dajmy osoba co mają na ten temat wiedze lub tematy do pisania działać.
Panie co to? To IŻ?

No Tam ten miał zmieniacz biegów przy baku, ten jakoś wybrakowany, czy pan przerobił?

Offline habayusa

  • Starszy Mechanik
  • ***
  • Wiadomości: 752
  • Karma: +1/-1
Odp: Wyścigowy AWO
« Odpowiedź #363 dnia: Czerwiec 08, 2017, 11:24:23 pm »
Wysłałem szczęki do regeneracji i dzisiaj przyszły.
Ze względu na to że przedni bęben po przetoczeniu był bardziej wyrobiony kazałem nakleić okładziny 5mm grubości  a na tył 4mm.
Pozostaje tylko przetoczyć  i dopasować do bębnów  ;D
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 08, 2017, 11:26:25 pm wysłana przez habayusa »
Lubię zapierdalać

Offline habayusa

  • Starszy Mechanik
  • ***
  • Wiadomości: 752
  • Karma: +1/-1
Odp: Wyścigowy AWO
« Odpowiedź #364 dnia: Czerwiec 08, 2017, 11:50:11 pm »
Pierwszym moim założeniem było założenie dwóch komór pływakowych .
Po dokładnym przeanalizowaniu tematu zdecydowałem się na zastosowanie studzienki kompensacyjnej w celu utrzymania poziomu paliwa w przechyłach i oto pierwsze kroki poczynione w tym kierunku.
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 08, 2017, 11:54:12 pm wysłana przez habayusa »
Lubię zapierdalać

Offline nickeledon

  • Mechanik
  • **
  • Wiadomości: 279
  • Karma: +1/-0
Odp: Wyścigowy AWO
« Odpowiedź #365 dnia: Czerwiec 09, 2017, 09:10:30 am »
Okładziny z tzw. plecionki dałby by dużą większą skuteczność hamowania. Te współczesne gumowo-ekologiczne okładziny z taśmy są marne.
Będzie studzienka, czyli będzie jazda po winkach w głębokim złożeniu  :)

Offline wadmed

  • Mistrz
  • ****
  • Wiadomości: 1100
  • Karma: +0/-0
Odp: Wyścigowy AWO
« Odpowiedź #366 dnia: Czerwiec 09, 2017, 09:42:30 am »
Chodzi o takie

też mają

Offline nickeledon

  • Mechanik
  • **
  • Wiadomości: 279
  • Karma: +1/-0
Odp: Wyścigowy AWO
« Odpowiedź #367 dnia: Czerwiec 09, 2017, 10:34:20 am »
Dokładnie.

Offline habayusa

  • Starszy Mechanik
  • ***
  • Wiadomości: 752
  • Karma: +1/-1
Odp: Wyścigowy AWO
« Odpowiedź #368 dnia: Czerwiec 10, 2017, 01:50:28 am »
Dałem do regeneracji szczęki i są takie jakie są , czyli po naprawie.
 A te o których piszecie to pierwszy raz o takich słyszę.
Takie okładziny jak moje stosują w regeneracji radzieckich motocykli i kolega właśnie polecił mi skorzystanie z usługi takiej  waśnie firmy .
Czas pokaże jak to będzie ze skutecznością.
Studzienka dokończona pozostało dobranie odległości od korpusu.
Na ostatnim zdjęciu widać kruciec-rozdzielacz który pozwala na zastosowanie właśnie takiej studzienki czyli studzienka na prawo a komora pływakowa na lewo w stosunku do położenia gaznika  8)
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 10, 2017, 02:05:51 am wysłana przez habayusa »
Lubię zapierdalać

Offline habayusa

  • Starszy Mechanik
  • ***
  • Wiadomości: 752
  • Karma: +1/-1
Odp: Wyścigowy AWO
« Odpowiedź #369 dnia: Czerwiec 10, 2017, 02:40:44 am »
Nowa przepustnica płaska zamówiona u hckosmo przyszła dzisiaj .
Mistrzostwo świata jeżeli chodzi o wykonanie .
Takich właśnie fachowców nam potrzeba na tym forum , przedmiot który pasuje w 100% bez ingerencji w konstrukcję.
Jeszcze raz brawo  8)
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 10, 2017, 03:04:50 am wysłana przez habayusa »
Lubię zapierdalać

Offline habayusa

  • Starszy Mechanik
  • ***
  • Wiadomości: 752
  • Karma: +1/-1
Odp: Wyścigowy AWO
« Odpowiedź #370 dnia: Czerwiec 11, 2017, 10:21:29 pm »
Pojawił się jeden schodek pod górkę a mianowicie:
po roztoczeniu gaznika średnica wzrosła a przepustnica przy pełnym otwarciu okazała się za długa przesłania kanał  i muszę ją przykrócić parę milimetrów zachowując oryginalny kształt .
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 11, 2017, 10:24:03 pm wysłana przez habayusa »
Lubię zapierdalać

Offline habayusa

  • Starszy Mechanik
  • ***
  • Wiadomości: 752
  • Karma: +1/-1
Odp: Wyścigowy AWO
« Odpowiedź #371 dnia: Wrzesień 01, 2017, 11:50:40 pm »
Wakacje się skończyły- prace ruszają  bardzo powoli , ale za to do przodu .
Góra zbiornika wstępnie wykonana .
Lubię zapierdalać

Offline habayusa

  • Starszy Mechanik
  • ***
  • Wiadomości: 752
  • Karma: +1/-1
Odp: Wyścigowy AWO
« Odpowiedź #372 dnia: Wrzesień 02, 2017, 03:30:04 am »
Ostatnio na ebayu pojawił się zbiornik zbliżony kształtem  do wersji rs ale jeszcze dużo mu brakowało do takiego jakiego robię.
Malowanie nie przypominało oryginalnego malowania tylko była to zgniła zieleń
Cena zaporowa 599 E
Lubię zapierdalać

Offline habayusa

  • Starszy Mechanik
  • ***
  • Wiadomości: 752
  • Karma: +1/-1
Odp: Wyścigowy AWO
« Odpowiedź #373 dnia: Wrzesień 23, 2017, 09:04:06 pm »
W pierwszej wersji zakładałem , że zastosuję klawiaturę na tulejkach z brązu ale po poradzie kolegi forumowego wracam do oryginału na igiełkach z małymi modyfikacjami :
- sworznie dzwigienek zaworowych od strony lasek popychaczy rozwierciłem wiertłem fi 4 na głębokość  ok. 50 mm
-następnie prostopadle do osi wykonałem otwór fi 3 -który znajduje się  w środku długości tulejki dystansowej -musiałem zeszlifować utwardzaną warstwę boschem -cholernie twardy materiał połamałem parę wierteł
-tulejkę dystansową rozdzielającą dwa rzędy igiełek ponacinałem wzdłuż na cztery  a na środku pod kątem też na cztery razy aby doprowadzany olej przez sworznie rozchodził się na dwa rzędy rolek równomiernie
Tulejki z brązu wciśnięte w dzwigienki dawały by dodatkową masę dzwigienek a przy zastosowaniu rolek zbędnej masy nie będzie 8)
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 23, 2017, 09:14:13 pm wysłana przez habayusa »
Lubię zapierdalać

Offline nickeledon

  • Mechanik
  • **
  • Wiadomości: 279
  • Karma: +1/-0
Odp: Wyścigowy AWO
« Odpowiedź #374 dnia: Wrzesień 25, 2017, 09:32:18 am »
Tulejki z brązu wciśnięte w dźwigienki dawały by dodatkową masę dźwigienek a przy zastosowaniu rolek zbędnej masy nie będzie 8)

Na panewkach wymagania co do ciśnienia środka smarnego są dużo wyższe, na rolki wystarczy, że coś nakapie.

Online Michał

  • Mistrz
  • ****
  • Wiadomości: 1898
  • Karma: +4/-0
Odp: Wyścigowy AWO
« Odpowiedź #375 dnia: Wrzesień 25, 2017, 09:50:42 am »
Tu chodzi o masę bezwładności części mechanizmu rozrządu.
KTO MA AWO JEŹDZI KLAWO

Offline Cykor

  • Mistrz
  • ****
  • Wiadomości: 1025
  • Karma: +2/-4
Odp: Wyścigowy AWO
« Odpowiedź #376 dnia: Wrzesień 25, 2017, 10:01:11 am »
Masa jest pomijalna,smarowanie jeśli jest sprawne
w zupełności wystarczy.
W silniku,który eksploatuję dźwigienka na ssącym
po przebiegu 30 tyś.nie wykazuje śladów zużycia.

Offline habayusa

  • Starszy Mechanik
  • ***
  • Wiadomości: 752
  • Karma: +1/-1
Odp: Wyścigowy AWO
« Odpowiedź #377 dnia: Wrzesień 30, 2017, 02:06:03 pm »
Dolne portki suwaka
Lubię zapierdalać

Offline habayusa

  • Starszy Mechanik
  • ***
  • Wiadomości: 752
  • Karma: +1/-1
Odp: Wyścigowy AWO
« Odpowiedź #378 dnia: Październik 02, 2017, 08:01:08 pm »
Stabilizator i uchwyt błotnika
Lubię zapierdalać

Offline habayusa

  • Starszy Mechanik
  • ***
  • Wiadomości: 752
  • Karma: +1/-1
Odp: Wyścigowy AWO
« Odpowiedź #379 dnia: Październik 03, 2017, 06:06:39 pm »
Licznik-obrotomierz został wyposażony w wyścigowy cyferblat
« Ostatnia zmiana: Październik 08, 2017, 09:48:20 pm wysłana przez habayusa »
Lubię zapierdalać

Offline habayusa

  • Starszy Mechanik
  • ***
  • Wiadomości: 752
  • Karma: +1/-1
Odp: Wyścigowy AWO
« Odpowiedź #380 dnia: Październik 08, 2017, 09:51:57 pm »
Pozostało tylko wyskalować : czyli dopasować napięcie sprężyny do obrotów i będzie gotowy
« Ostatnia zmiana: Październik 08, 2017, 09:54:26 pm wysłana przez habayusa »
Lubię zapierdalać

Offline habayusa

  • Starszy Mechanik
  • ***
  • Wiadomości: 752
  • Karma: +1/-1
Odp: Wyścigowy AWO
« Odpowiedź #381 dnia: Październik 09, 2017, 10:28:04 pm »
Wcześniej zastosowana przeze mnie opona przednia została zamieniona na lepszą tzn węższą  z wzdłużnym bieżnikiem
Lubię zapierdalać

Offline habayusa

  • Starszy Mechanik
  • ***
  • Wiadomości: 752
  • Karma: +1/-1
Odp: Wyścigowy AWO
« Odpowiedź #382 dnia: Październik 14, 2017, 10:24:04 pm »
Małe rozczarowanie :(
Piękna nowa opona po założeniu na felgę i nabiciu ok 2 atm. okazała się leżakiem który jest popękany z dwóch stron   :o
Zgłoszenie reklamacji do sprzedawcy i uwzględniona reklamacja czyli zamiana na podobną lub zwrot kasy  >:(
Lubię zapierdalać

Offline habayusa

  • Starszy Mechanik
  • ***
  • Wiadomości: 752
  • Karma: +1/-1
Odp: Wyścigowy AWO
« Odpowiedź #383 dnia: Październik 14, 2017, 10:30:23 pm »
Najciekawsze jest to , że była to opona D U N L O P made in india może stąd ta marna jakość
« Ostatnia zmiana: Październik 15, 2017, 03:14:07 pm wysłana przez habayusa »
Lubię zapierdalać

Online Michał

  • Mistrz
  • ****
  • Wiadomości: 1898
  • Karma: +4/-0
Odp: Wyścigowy AWO
« Odpowiedź #384 dnia: Październik 14, 2017, 10:35:23 pm »
Jak byłem na zlocie co były tematem RS większość miała pozakładane Heidenau i  jeździły po torze.
KTO MA AWO JEŹDZI KLAWO

Offline habayusa

  • Starszy Mechanik
  • ***
  • Wiadomości: 752
  • Karma: +1/-1
Odp: Wyścigowy AWO
« Odpowiedź #385 dnia: Październik 19, 2017, 08:15:41 pm »
 Po wielu godzinach spędzonych w warsztacie i eksperymentach  na wcześniej zastosowanych portkach  musiałem zrobić lekką modyfikację suwaków .
Aby te portki  na suwakach pracowały prawidłowo musiałem przerobić  suwaki od dołu i zastosowałem  większe stalowe podkładki i dodatkowe tulejki z tekstolitu które te portki utrzymują we współosiowości ze sztycą suwaka .

« Ostatnia zmiana: Październik 19, 2017, 08:43:08 pm wysłana przez habayusa »
Lubię zapierdalać

Offline habayusa

  • Starszy Mechanik
  • ***
  • Wiadomości: 752
  • Karma: +1/-1
Odp: Wyścigowy AWO
« Odpowiedź #386 dnia: Październik 28, 2017, 10:55:42 am »
przymiarka
Lubię zapierdalać

Online Michał

  • Mistrz
  • ****
  • Wiadomości: 1898
  • Karma: +4/-0
Odp: Wyścigowy AWO
« Odpowiedź #387 dnia: Październik 28, 2017, 11:48:55 am »
Bajka  :)
KTO MA AWO JEŹDZI KLAWO

Offline habayusa

  • Starszy Mechanik
  • ***
  • Wiadomości: 752
  • Karma: +1/-1
Odp: Wyścigowy AWO
« Odpowiedź #388 dnia: Listopad 06, 2017, 11:10:37 am »
 dalszy postęp pracy przy wyścigówce
« Ostatnia zmiana: Listopad 06, 2017, 11:14:32 am wysłana przez habayusa »
Lubię zapierdalać

Offline nickeledon

  • Mechanik
  • **
  • Wiadomości: 279
  • Karma: +1/-0
Odp: Wyścigowy AWO
« Odpowiedź #389 dnia: Listopad 07, 2017, 11:30:14 am »
To zbiorniki były blaszane? Sądziłem, że powinien być z alu, w Chemnitz już przed wojną amelinium klepali.
PS
Sprawdzałem osobiście  :)